Educație pentru un stil de viață echilibrat dedicat elevilor din Craiova, Alba-Iulia, Botoșani, Focșani și Ilfov: Carrefour România invită școlile să se înscrie în proiectul „Gust pentru Sănătate. Ora de obiceiuri sănătoase și mese delicioase”

Carrefour România și Asociația InspirAction au lansat proiectul „Gust pentru Sănătate. Ora de obiceiuri sănătoase și mese delicioase”, cu scopul de a-i educa pe elevii de gimnaziu și părinții acestora cu privire la adoptarea unui stil de viață echilibrat. Şcolile care doresc să beneficieze de programul „Gust pentru Sănătate. Ora de obiceiuri sănătoase și mese delicioase”, derulat de Asociația InspirAction și Carrefour se pot înscrie în program în perioada 29 august – 5 septembrie. Vor fi selectate 6 școli din Craiova, Alba-Iulia, Botoșani, Focșani și Ilfov. Profesorii pot completa direct formularul disponibil aici.

În perioada septembrie 2022 – iunie 2023, aproximativ 240 de elevi vor beneficia de 160 sesiuni de nutriție, 48 de sesiuni de mindfulness & aerobic și vor avea ocazia să își construiască propria grădină bio cu legume și plante aromatice. Participanții vor afla principiile alimentare de bază, cum pot diversifica tipurile de alimente consumate, de cât zahăr are nevoie organismul uman, importanța somnului și a mișcării fizice. Mai mult, legătura dintre alimentație, imagine de sine și emoții este un aspect esențial din proiect, elevii participanți putând să analizeze și să descopere cum să se simtă mai bine în propriul corp. Până la final, fiecare participant își va stabili o serie de obiective SMART și va realiza acțiunile necesare îndeplinirii lor pentru a deprinde noi obiceiuri sănătoase. La rândul lor, părinții vor participa la o serie de webinarii în care vor învăța bune practici pentru sănătatea alimentară, astfel încât schimbările să fie pe termen lung.

„Încă de la lansarea programului internațional Act For Food, susținerea unui stil de viață sănătos și echilibrat stă la baza tuturor acțiunilor Carrefour România. Astfel, venim în sprijinul consumatorului înlesnind accesul la un stil de viață sănătos, susținut atât de mâncare sănătoasă la prețuri accesibile, cât și de programe de educație pe partea de nutriție. Parteneriatul cu Inspiraction vine în completarea naturală a direcției noastre strategice de a aduce informația mai aproape de consumatorul român, iar cea mai bună educație se face în școli. Suntem mândri să fim parteneri ai proiectului “Gust pentru Sănătate. Ora de obiceiuri sănătoase și mese delicioase” și să oferim sprijin comunităților locale prin toate programele pe care le desfășurăm”, a declarat Alina Gamauf, Membru în Comitetul Executiv, Carrefour România.

Programul „Gust pentru Sănătate. Ora de obiceiuri sănătoase și mese delicioase” vine ca un răspuns direct la problema cauzată de lipsa educației alimentare în România, ale cărei consecințe se văd în faptul că 34,6% din populație este afectată de suprapondere. Mai mult de atât, studiile arată că doar 8% dintre români mănâncă sănătos și numai 11% fac sport. Pentru a contracara această situație, scopul este să creștem o generație de adulți responsabili, iar acest lucru începe încă din adolescență, cu învățarea principiilor alimentare de bază, evitarea risipei alimentare și introducerea sportului în activitățile cotidiene.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc și Creștem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România, eticheta “în conversie la bio”. Totodată, a lansat programul Act For Good, care transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social: prin fiecare sesiune de shopping și nu numai, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Prev
În perioada 31 august – 2 septembrie are loc World Smart City Expo 2022 care abordează teme precum neutralitatea emisiilor de dioxid de carbon, mobilitatea durabilă și reziliența urbană. Evenimentul poate fi urmărit online

În perioada 31 august – 2 septembrie are loc World Smart City Expo 2022 care abordează teme precum neutralitatea emisiilor de dioxid de carbon, mobilitatea durabilă și reziliența urbană. Evenimentul poate fi urmărit online

World Smart City Expo 2022, va avea loc în perioada 31 august – 2

Next
România a avut în 2021 cele mai slab digitalizate întreprinderi din UE (Eurostat) 

România a avut în 2021 cele mai slab digitalizate întreprinderi din UE (Eurostat) 

În 2021, 56% dintre întreprinderile din UE au atins un nivel de

You May Also Like