Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, și Kaufland România, unul dintre cei mai mari retaileri de pe piața locală, aniversează 5 ani de parteneriat în livrarea rapidă a comenzilor.
De asemenea, cele două companii au colaborat și în dezvoltarea proiectului Cantina socială, inițiat de Kaufland România și Asociația Șansa Ta în 2021, un program social și de combatere a risipei alimentare, dedicat familiilor cu venituri mici și persoanelor fără adăpost, pentru care Glovo livrează lunar aprox. 700 de mese comunitare.
Serviciul de livrare este în prezent disponibil pentru 130 de locații Kaufland din 58 de orașe, dintre cele peste 70 în care este prezent Glovo.
Prin Cantina socială, Kaufland a livrat cu până în prezent peste 19.000 de comenzi către ONG-uri și beneficiari din București.
În ceea ce privește tipologia comenzilor plasate prin Glovo în ultimii 5 ani, printre cele mai accesate categorii din magazinele Kaufland în platformă se numără apa, fructele, legumele și lactatele. De asemenea, bananele au fost cele mai comandate fructe, în timp ce ceapa a fost cel mai frecvent prezentă în coșurile utilizatorilor.
În topul orașelor de unde au fost plasate cele mai multe comenzi se numără București, Cluj-Napoca și Timișoara, urmate de Iași și Constanța, ziua de sâmbătă fiind cea în care se înregistrează cele mai multe comenzi.
Totodată, Kaufland continuă să pună la dispoziția clienților, prin Glovo, un serviciu social de comenzi telefonice pentru livrare cu plata la domiciliu. Proiectul a fost lansat la începutul pandemiei COVID-19, fiind destinat persoanelor în vârstă sau cu dizabilități, care pot comanda produsele dorite fără a utiliza aplicația.
Serviciul este disponibil momentan în 58 orașe din țară, cu un sortiment ce include peste 12.000 produse, urmând a fi extins. Până acum au fost înregistrate peste 120.000 de comenzi, serviciul fiind cel mai accesat în orașele București, Constanța și Ploiești.