Cartierele înverzite, cu aer curat sunt în topul preferințelor generațiilor de 25 – 55+ ani care prospectează piața rezidențială din București-Ilfov (Studiu)

Aerul curat, cât mai puțin poluat, și curățenia în spațiile publice au cea mai mare importanță pentru 61% din totalul respondenților unui studiu realizat recent pe un eșantion de peste 1.470 de persoane care prospectează piața rezidențială din București-llfov. Cercetarea desfășurată de JLL România și Storia.ro mai arată că, indiferent dacă vor să închirieze sau să cumpere, decizia finală este semnificativ influențată și de prezența zonelor verzi (55%).

Pentru generația Y (25 – 44 de ani), cele mai importante criterii în alegerea zonei sunt curățenia în spațiile publice, zonele verzi, aerul curat, fără poluare, iar cartierele preferate sunt Titan, Tineretului-Timpuri Noi, Dristor, Drumul Taberei, Dorobanți-Floreasca.

Pentru generația celor cu vârsta de 45 – 54 de ani, contează în primul rând curățenia din spațiile publice, apoi aerul curat, lipsa poluării și zonele verzi, iar cartierele preferate sunt Titan, apoi Militari și Berceni la egalitate, Drumul Taberei, Tineretului-Timpuri Noi.

Cei din generația baby boomers (55+) apreciază în primul rând aerul curat, fără poluare, urmat de zonele verzi și de curățenia din spațiile publice. Această generație preferă cartierele Tineretului-Timpuri Noi, Bucureștii Noi, Berceni, 1 Mai, Militari, iar cel mai puțin populare sunt Rahojll romania,va, Carol, Giurgiului, Pipera Nord, 13 Septembrie-Panduri.

Pentru generația Z (tinerii cu vârsta de până în 24 de ani), este important și foarte important ca în zonă să se afle o stație de metrou, spațiile publice să fie curate, iar accesul către locul de muncă să fie facil. Cele mai atractive cartiere din București ar fi Unirii, Titan și Militari și doar 5% ar fi dispuși să locuiască în Ilfov.

Studiul JLL România și Storia.ro a fost desfășurat în perioada aprilie-iunie 2022, pe un eșantion de peste 1.470 de persoane care prospectează piața rezidențială din București și llfov, reprezentativ pentru clasa de mijloc, cu un nivel ridicat de educație și venituri ale gospodăriei mai degrabă medii și ridicate. Cea mai mare parte a respondenților (67%) sunt absolvenți de studii superioare, iar peste jumătate (54%) activează în sectorul privat.

Total
12
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Prev
Kaufland a alocat în ultimele 3 luni peste 2.870.000 de euro pentru proiecte comunitare

Kaufland a alocat în ultimele 3 luni peste 2.870.000 de euro pentru proiecte comunitare

Kaufland România a continuat și în această vară să investească în proiecte de

Next
Strategia Națională pentru Păduri 2030 pune accent pe responsabilizarea şi cointeresarea proprietarilor şi vine cu o nouă abordare în ceea ce priveşte controlul şi restricţiile

Strategia Națională pentru Păduri 2030 pune accent pe responsabilizarea şi cointeresarea proprietarilor şi vine cu o nouă abordare în ceea ce priveşte controlul şi restricţiile

Documentul Strategiei Naţionale pentru Păduri 2030 (SNP30), prezentat luni, 22

You May Also Like