Asociația ViitorPlus angajează Asistent Manager Operațional pentru programul de împăduriri Adoptă un Copac.
Job-ul este full-time, nivelul de experiență cerut, de 0-2 ani, iar modul de lucru este hibrid (birou – teren – domiciliu).
Viitorul asistent va asigura suportul logistic pentru realizarea tuturor activităţilor necesare într-un proiect de împădurire, de la managementul părţilor implicate în proiect, până la organizarea logisticii de evenimente de plantare şi gestionarea inventarului proiectului, mai exact:
- Coordonarea realizării periodice a inventarului ce conţine echipamente, unelte și materiale din cadrul programului și actualizarea permanentă a bazei de date legate de inventar;
- Centralizarea necesarului de achiziţie şi asigurarea acestuia către managerul de program, alături de care va lua deciziile de achiziţie;
- Dezvoltare program: efectuare de research-uri necesare pentru explorarea diverselor modalităţi de îmbunătăţire şi extindere din punct de vedere logistic și organizatoric;
- Gestionarea şi păstrarea legăturii cu furnizorii şi monitorizarea stării echipamentelor, uneltelor și materialelor din cadrul programului;
- Suport în organizarea acţiunilor de plantare cu voluntari sau a altor evenimente;
- Menţinerea legăturilor cu pepinierele și achiziționarea puieților silvici pe baza necesarului de puieți întocmit de inginerii silvici respectând normele de calitate stabilite cu aceștia;
- Oferă suport la transportul puieţilor silvici de la pepiniere la locațiile în care urmează a fi plantați cu ajutorul autoutilitarei programului.
- Realizarea și gestionarea documentelor legale/financiare aferente activității (procese verbale, contracte, facturi, etc.);
- Gestionarea flotei auto (2 autovehicule și o autoutilitară) – se asigură că autovehiculele sunt conforme cu cerințele de siguranță rutieră și cu legislația în vigoare (ITP, RCA, CASCO, Rovignetă, revizii făcute la timp);
- Gestionarea cât mai bună a resurselor umane, logistice şi financiare ce îi revin direct;
- Consultarea, raportarea şi comunicarea permanentă cu managerul de program;
- Alte activități necesare la buna desfășurare a programului Adoptă un Copac;
- Realizarea următoarelor situaţii: raport de activitate și decont de cheltuieli.
Trimite CV și scrisoare de intenție la hr@viitorplus.ro până în data de 27 februarie 2024. Doar persoanele ce se potrivesc profilului vor fi contactate.
Mai multe detalii despre acest post, AICI.