Companii responsabile față de mediu și oameni

ViitorPlus angajează Asistent Manager Operațional

Asociația ViitorPlus angajează Asistent Manager Operațional pentru programul de împăduriri Adoptă un Copac.

Job-ul este full-time, nivelul de experiență cerut, de 0-2 ani, iar modul de lucru este hibrid (birou – teren – domiciliu).

Viitorul asistent va asigura suportul logistic pentru realizarea tuturor activităţilor necesare într-un proiect de împădurire, de la managementul părţilor implicate în proiect, până la organizarea logisticii de evenimente de plantare şi gestionarea inventarului proiectului, mai exact:

  • Coordonarea realizării periodice a inventarului ce conţine echipamente, unelte și materiale din cadrul programului și actualizarea permanentă a bazei de date legate de inventar;
  • Centralizarea necesarului de achiziţie şi asigurarea acestuia către managerul de program, alături de care va lua deciziile de achiziţie;
  • Dezvoltare program: efectuare de research-uri necesare pentru explorarea diverselor modalităţi de îmbunătăţire şi extindere din punct de vedere logistic și organizatoric;
  • Gestionarea şi păstrarea legăturii cu furnizorii şi monitorizarea stării echipamentelor, uneltelor și materialelor din cadrul programului;
  • Suport în organizarea acţiunilor de plantare cu voluntari sau a altor evenimente;
  • Menţinerea legăturilor cu pepinierele și achiziționarea puieților silvici pe baza necesarului de puieți întocmit de inginerii silvici respectând normele de calitate stabilite cu aceștia;
  • Oferă suport la transportul puieţilor silvici de la pepiniere la locațiile în care urmează a fi plantați cu ajutorul autoutilitarei programului.
  • Realizarea și gestionarea documentelor legale/financiare aferente activității (procese verbale, contracte, facturi, etc.);
  • Gestionarea flotei auto (2 autovehicule și o autoutilitară) – se asigură că autovehiculele sunt conforme cu cerințele de siguranță rutieră și cu legislația în vigoare (ITP, RCA, CASCO, Rovignetă, revizii făcute la timp);
  • Gestionarea cât mai bună a resurselor umane, logistice şi financiare ce îi revin direct;
  • Consultarea, raportarea şi comunicarea permanentă cu managerul de program;
  • Alte activități necesare la buna desfășurare a programului Adoptă un Copac;
  • Realizarea următoarelor situaţii: raport de activitate și decont de cheltuieli.

Trimite CV și scrisoare de intenție la hr@viitorplus.ro până în data de 27 februarie 2024. Doar persoanele ce se potrivesc profilului vor fi contactate.

Mai multe detalii despre acest post, AICI.

Share this article
Prev Post

Platforma de mediu pentru București investește 750.000 de euro în proiecte civice de mediu în următorii 2 ani

Next Post

WWF angajează Communications Manager Climate and Energy în București

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next