Companii responsabile față de mediu și oameni

Asociația pastel a igienizat aproape jumătate din Parcul Natural Văcărești împreună cu voluntari ai companiilor Kellanova și Adobe România

Asociația pastel a organizat o amplă acțiune de igienizare a Parcului Natural Văcărești, el mai mare spațiu verde compact din București, cu susținerea Administrației Parcului Natural Văcărești și împreună cu 70 de voluntari de la companiile Kellanova România și Adobe România.

Organizația a colectat deșeuri de pe o suprafață de aproximativ 15 hectare, aproape jumătate din zona terestră a Parcului.

Acțiunea face parte din proiectul anual „Refresh”, prin care Asociația pastel igienizează o zonă din natură pentru a contribui la păstrarea sănătății ecosistemului și asigurarea unui spațiu curat și sigur atât pentru vizitatori, cât și pentru speciile de plante și animale.

„Parcul Natural Văcărești, situat în București, este o rezervație naturală urbană deosebit de importantă, atât din punct de vedere ecologic, cât și pentru comunitatea locală. Igienizarea acestui parc este esențială pentru menținerea sănătății ecosistemului și pentru asigurarea unui spațiu curat pentru vizitatori. Ne bucurăm că am colectat alături de voluntari peste o tonă de plastice, materiale de construcție, resturi, cioburi, toate extrem de periculoase pentru animale și pentru cei care vin în parc să-și petreacă timpul liber.” a spus Andreea Oprea, director executiv Asociația pastel.  

„Suntem extrem de recunoscători Asociației pastel și voluntarilor de la companiile Kellanova România și Adobe România pentru eforturile lor dedicate. Parcul Natural Văcărești este o comoară ecologică și un spațiu vital pentru comunitatea noastră. Igienizarea regulată a parcului este esențială pentru menținerea sănătății ecosistemului și pentru asigurarea unui mediu sigur și curat atât pentru vizitatori, cât și pentru fauna și flora locală.” a declarat Ștefania Simion, Directorul Administrației Parcului Natural Văcărești.

Asociația pastel este răspunsul unei nevoi actuale: crearea unui obicei din a face bine. A pornit de la un program intern al agenției de comunicare pastel, început în 2018, cu misiunea de educa, inspira și ajuta oamenii și companiile să facă fapte bune cu recurență într-o societate pe care ne-o dorim cu toții.

Share this article
Prev Post

O Românie Curată începe de Acasă: Peste 500 voluntari au colectat 22 tone de deșeuri și au plantat 2500 de puieți

Next Post

Parcul Natural Vânători Neamț devine un model de referință pentru conservarea biodiversității și dezvoltarea conceptului de destinație ecoturistică

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next