Companii responsabile față de mediu și oameni

Cartoon Network Campionii Climei celebrează importanța apei și conservarea resurselor de apă

Cartoon Network EMEA ECSR
Cartoon Network EMEA ECSR

Cartoon Network Campionii Climei lansează o campanie amplă, care se va derula pe mai multe platforme, în regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa), cu scopul de a informa, inspira și responsabiliza copiii și tinerii cu privire la problemele globale legate de consumul și conservarea resurselor de apă.

Campania este realizată în colaborare cu Wastebuster, o organizație non-profit din Marea Britanie, care conduce o nouă inițiativă globală numită Săptămâna Apei. Această inițiativă își propune să aducă împreună știința, sustenabilitatea și storytelling-ul, în colaborare cu industria divertismentului.

Săptămâna Apei este comunicată în concordanță cu obiectivele Strategiei ONU pentru Apă 2030, ca parte a Deceniului de Acțiune pentru Apă al Națiunilor Unite UNSDG 17. Lansat în 2018, acest proiect global încurajeazî colaborarea între guverne, organizații și comunități pentru a crește gradul de conștientizare și pentru a promova acțiuni concrete vederea atingerii obiectivelor privind gestionarea durabilă a apei. Cartoon Network CAMPIONII Climei își propune să îi responsabilizeze pe cei mici cu privire la importanța apei. Programul îi va ajuta pe cei mici să înțeleagă cum mici schimbări în viața lor de zi cu zi pot contribui la îmbunătățirea stării râurilor și a altor ape curgătoare. Prin acțiuni colective, copiii pot contribui la depășirea provocărilor legate de apă pe care le întâmpinăm la nivel global.

Cartoon Network Campionii Climei a creat în mod special provocări, teste, chestionare și conținut climatic educational dedicat pe tema apei pe site-ul și aplicația campaniei –  și le împărtășește cu Wastebuster pentru site-ul și pachetele de resurse educaționale, cu scopul de a crea un program educațional STEAM (Science, Technology, Engieenering, Arts&Mathemathics) de clasă mondială în școli. Punând în evidență conținutul creat de industria de divertisment, radiodifuzori, ONG-uri și cadre universitare, inclusiv filme, documentare, clipuri, scurtmetraje și muzică, alături de prezentări științifice captivante, documente, instrumente și studii, Wastebuster va folosi conținutul despre apă al Campionilor Climei de la Cartoon Network pentru a ajuta copiii să s eimplice în soluțiile ce pot fi adaptate pentru a conserva apa și a aborda problemele climatice legate de apă.

Această abordare unitară de a educa prin programe și activități oferite de industria de divertisment ONG-uri, guverne și școli va contribui la informarea copiilor despre teme referitoare la apă și îi va încuraja să acționeze pozitiv. Cartoon Network, alături de alți emitenți naționali și internaționali, va folosi platformele de social media și știri pentru a amplifica mesajele inițiativei, oferind copiilor și tinerilor o voce mai puternică ca niciodată. Folosind întregul ecosistem Cartoon Network pentru a asigura o acoperire mare campaniei, inițiativa va informa, distra și oferi ocazii pentru copii din EMEA să se implice activ prin provocări, conținut interactiv și jocuri la conservarea resurselor de apă.

Apa este un subiect extrem de relevant pentru publicul Cartoon Network și este unul dintre cele mai universale subiecte climatice care afectează fiecare copil din lume, într-un fel sau altul. Cartoon Network a creat provocări dedicate tematicii apei pentru cei mici pe microsite-ul și aplicația sa, Campionii Climei, cum ar fi „Marea Cursă a Dușurilor” – care încurajează reducerea timpului de duș la cinci minute pentru a economisi apă. Provocări precum „Curățarea Plajei”, „Curățați Mediul Înconjurător” și „Minunile Cursurilor de Apă” încurajează familiile să ajute la curățarea cursurilor de apă locale (care pot fi un pârâu, râu sau coastă) și să curețe gunoiul din zonele locale astfel încât să nu ajungă în canalele de scurgere care se conectează la cursurile de apă. Provocările care pot fi făcute acasă includ „Fiți în Siguranță cu Canalizările” – încurajând copiii să nu arunce uleiuri, alimente și șervețele umede în canalizări și să folosească compostul sau coșurile de gunoi, și „Opriți Picăturile” – încurajând copiii să verifice robinetele și furtunurile din casă pentru a se asigura că nu sunt scurgeri.

Cartoon Network extinde inițiativa de apă Campionii Climei prin integrarea acesteia în Cartoon Network Game On! pe Roblox, asigurându-se că mesajele despre combaterea schimbărilor climatice ajung la copii în timpul jocului.

Este esențial să ne aflăm în locul în care copiii își petrec timpul cu plăcere, pentru a determina o implicare mai personală și responsabilă, iar Cartoon Network va promova comportamente prietenoase cu apa prin intermediul experienței sale de joc pe populara platformă de jocuri pentru copii.  Cartoon Network GameOn! va adăuga în joc noi misiuni pe tema apei din cadrul Campionii Climei, cum ar fi „Culegătorul de ploaie” – în care jucătorii îl pot ajuta pe Craig să plaseze colectoare de ploaie în parc, „Eroul Sticlei” – în care jucătorii îl pot ajuta pe Robin să distribuie sticle de apă reutilizabile și „Colecționarul de Capace” – în care jucătorii îl pot ajuta pe Darwin să colecteze capace de sticle. 

„Apa, adesea considerată de la sine înțeleasă, este unul dintre cele mai prețioase elemente ale noastre, căreia nu îi apreciem întotdeauna importanța. Dorim să ne folosim de Campionii Climei de la Cartoon Network pentru a crește gradul de conștientizare și pentru a inspira și sensibiliza totodată copiii să prețuiască fiecare picătură. Copiii sunt cheia pentru protejarea planetei și vrem să ne folosim de canalele noastre pentru a-i motiva și, în final, pentru a le permite copiilor să acționeze.”, a declarat Monika Oomen, Warner Bros Discovery, VP Brand, Comms and Digital Content Strategy.

Această continuă: „ Parteneriatul nostru cu Wastebuster în timpul Săptămânii Apei își propune să îi sprijine pe tinerii lideri în lupta pentru schimbare, prin oferirea de îndrumări practice și instrumente necesare pentru a proteja planeta. Această colaborare cu Wastebuster ridică la un nou nivel campania noastră deoarece reprezintă o fuziune între storytelling și educație climatică. Prin intermediul poveștilor, inspirăm viitoarea generație să se îngrijească de viitorul planetei.

Founder and Director of Wastebuster, Katy Newnham, declară: „Credem că divertismentul poate să aibă un impact social major. Suntem încântați să lucrăm în parteneriat cu Campionii Climei de la Cartoon Network cu prilejul Săptămânii Apei pentru a oferi copiilor încrederea, motivația și instrumentele necesare pentru a deveni următoarea generație de conservatori ai apei. Prin captarea imaginației copiilor cu personaje cunoscute și îndrăgite, povești captivante, fapte amuzante și simple provocări de acțiune legate de apă, copiii pot fi inspirați să adopte comportamente proactive și responsabile legate de apă.”

Aceasta continuă: „Parteneriatul demonstrează o nouă modalitate colaborativă de a face educație pentru dezvoltare durabilă, în sprijinul Deceniului de Acțiune pentru Apă al Națiunilor Unite.

Copiii își pot influența și încuraja familiile să adopte comportamente de consum mai responsabile. Prin motivarea copiilor cu educație bazată pe valori, putem cultiva comunități care se angajează să conserve apa și să prevină poluarea apei prin acțiuni simple, de zi cu zi.

Așteptăm cu nerăbdare să colaborăm cu CampioniiClimei de la Cartoon Network pentru a crea schimbări pozitive la nivel mondial și pentru a sprijini Obiectivele de Dezvoltare Durabilă ale Națiunilor Unite, oferind în același timp copiilor o experiență distractivă, captivantă și interesantă cu personajele lor preferate.”

În luna iunie, Cartoon Network va difuza pe post promo-uri dedicate inițiativei pentru apă a Campionilor Climei, celebrând planeta și prezentând apa în toate formele sale. Pe social media, Cartoon Network a creat videoclipuri legate de apă, clipuri de conținut climatic și compilații care prezintă apă, pe TikTok și YouTube, care sunt distractive și încurajează copiii să accepte provocările legate de aceasta.

Cartoon Network Campionii Climei este o inițiativă premiată, concepută pentru a responsabiliza, stimula și inspira copiii cu vârste cuprinse între 6 și 11 ani să facă pași semnificativi în viața de zi cu zi pentru a schimba impactul asupra mediul înconjurător. Programul îi învață pe copii pași simpli, dar importanți, pe care îi pot integra în viața lor de zi cu zi pentru a face o diferență reală pentru planetă. Aceștia învață aici, de asemenea, că acțiunile de protecție a mediului trebuie să fie tangibile și realizabile. Platforma online dedicată, campionii climei, oferă o gamă largă de resurse educaționale și interactive, creând astfel o comunitate globală în rândul copiilor din întreaga lume. Acesta nu doar educă, ci și conectează copiii cu alți copii care le împărtășesc pasiunea de a avea un impact pozitiv asupra planetei.

 Săptămâna Apei reunește reprezentanți ai Națiunilor Unite, ai divertismentului, ai organizațiilor non-profit, ai mediului politic, ai mediului academic și ai liderilor din industrie pentru a debloca puterea impactului colectiv. 

Săptămâna Apei reunește experți din Organizația Națiunilor Unite, industria divertismentului, organizații non-profit, mediul politic, academic și lideri din industrie pentru a găsi soluții la problemele legate de apă. Prin colaborarea cu Wastebuster, Cartoon Network Climate Champions își propune să inspire și să doteze viitoarea generație de protectori ai apei.

Pentru mai multe informații despre Cartoon Network Campionii Climei, vizitați site-ul web: https://cartoonnetworkclimatechampions.com.

Share this article
Prev Post

3 iunie, Ziua mondială a bicicletei. Comerțul cu biciclete al UE a scăzut în 2023 (Eurostat)

Next Post

ASAP România caută elevi ambasadori care să fie mesageri ai reciclării în școala lor

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next