Companii responsabile față de mediu și oameni

dm a inaugurat la Timișoara cel mai mare mesh pictat care purifică aerul

dm drogerie markt a lansat, la începutul lunii februarie 2023, o campanie care promovează inspirația venită din artă. În cadrul acesteia, artistul Flaviu Roua a realizat, la Timișoara, cea mai mai pictură pe mesh din România, folosind vopsele ecologice, care purifică aerul, absoarbind particulele poluante și dioxidul de carbon din atmosferă. Lucrarea este formată din două portrete a câte 19 metri înălțime și este expusă pe clădirea Pasmatex, un loc emblematic pentru arta stradală din Timișoara. 

În realizarea lucrării au fost folosite, parțial, vopsele pe bază de apă, pentru a-i conferi o rezistență mai mare la factorii de mediu. De asemenea, a fost folosită vopseaua Airlite, care conține pigmenți biocomponenți. Aceștia preiau o parte din dioxidul de carbon din atmosferă și îl transformă în oxigen, poate elimina sursele de poluare atunci când este folosit în interior și reflectă lumina solară dacă este folosit în exterior. Vopseaua poate fi folosită exclusiv de către profesioniști, deoarece trebuie aplicată într-un timp foarte scurt, reprezentând o adevărată provocare pentru artist, după cum mărturisește chiar el.  

”Am colaborat foarte bine cu Flaviu, căruia îi apreciez mult arta. M-am implicat activ în acest proiect, alături de echipă, pentru că este aproape de valorile pe care le am, dar și pentru că am simțit că, prin intermediul lui, transmitem un mesaj care încurajează explorarea și curajul de a descoperi noi surse de inspirație atunci când vine vorba despre machiaj, dar și despre un stil de viață armonios. Mai mult decât atât, compania noastră se implică tot mai activ în comunitate în acțiuni sustenabile. În 2023 Timișoara este capitală Culturală Europeană. Prin campania noastră și, implicit, lucrarea realizată de Flaviu Roua în cadrul acesteia, dorim să manifestăm deschiderea și sprijinul față de oraș. Suntem deschiși în a susține acest moment important în istoria Timișoarei și dorim să ne implicăm în mod activ, în acord cu valorile companiei și cele ale orașului, în manifestările care se vor desfășura pe parcursul anului”, completează Cristian Crișan, director executiv dm drogerie markt România.  

Share this article
Prev Post

Auchan Retail România a lansat Politica de Energie

Next Post

Studiu Deloitte: Datorită economiei verzi, piața muncii din Europa ar putea crește cu 21 milioane de locuri noi de muncă

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next