Companii responsabile față de mediu și oameni

Sphera a alocat în 2022 14.500 lei pentru inițiative de mediu în comunitate

Sphera Franchise Group, cel mai mare grup din industria de food service din România, și-a lansat cel de al 4-lea raport de sustenabilitate, aferent anului 2022. Documentul include o radiografie a strategiei de sustenabilitate a Grupului, precum și rezultatele și performanțele în zona ESG (mediu, social și guvernanță) ale companiilor din portofoliu – KFC, Pizza Hut și Taco Bell – pe toate cele trei piețe în care activează – România, Italia și Republica Moldova.

Raportul este structurat pe 4 piloni relevanți pentru strategia de sustenabilitate a Grupului, aliniată la Obiectivele de Dezvoltare Durabilă ale Agendei 2030:

  • Performanță energetică și protecția mediului
  • Furnizori & siguranță alimentară
  • Angajați, diversitate și incluziune
  • Implicare în comunitate

În ceea ce privește implicare în comunitate, peste 1 milion lei au fost alocați pentru proiecte de responsabilitate socială, în special pentru susținerea educației copiilor din medii defavorizate. KFC a donat 227.000 lei pentru programele de dezvoltare a tinerilor și peste 157.000 lei pentru programe de educație, iar Sphera a alocat 14.500 lei pentru inițiative de mediu.

KFC România a donat, de asemenea, 7 tone de alimente prin intermediul programului “Harvest”, ca parte a angajamentului de reducere a risipei alimentare. Lansat în România în 2017, Harvest este un program internațional de reducere a risipei alimentare, în sprijinul comunităților nevoiașe, precum și de reducere a amprentei ecologice, implementat în mai multe țări precum precum SUA, Puerto Rico, Marea Britanie, Canada, Spania, Italia, Africa de Sud.

Metodologia de raportare utilizată în realizarea Raportului de sustenabilitate are la bază standardul Global Reporting Initiative (GRI) 2021 și standardul Sustainability Accounting Standards Board (SASB) 2018 aplicat pentru sectorul „Food & Beverage” din industria restaurantelor. De asemenea, raportul de sustenabilitate pentru anul 2022 reflectă angajamentul Sphera Franchise Group în conformitate cu recomandările Grupului operativ pentru publicarea informațiilor financiare privind schimbările climatice (Task Force on Climate-related Financial Disclosures – TCFD), evidențiind riscurile și oportunitățile asociate schimbărilor climatice.

Accesați Raportul de Sustenabilitate Sphera Franchise Group.

Share this article
Prev Post

Seeding the Future Global Food System Challenge 2023. Granturi de până la 1.000.000 de dolari

Next Post

Peste jumătate dintre românii care locuiesc la case sunt interesați să achiziționeze în 2023 un sistem fotovoltaic de la un furnizor de energie (Studiu E.ON)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next