Companii responsabile față de mediu și oameni

Kaufland introduce bonul albastru, prietenos cu mediul înconjurător 

Începând cu luna martie, Kaufland România introduce treptat noul bon de casă ecologic și durabil. Compania continuă astfel strategia sa de sustenabilitate pentru ca mersul la cumpărături să fie o activitate mai prietenoasă cu mediul înconjurător. Totul pleacă de la culoarea noului bon: albastră. 

Suportul inovator de hârtie termică albastră al noului bon fiscal este certificat FSC și este originar din silvicultură durabilă. Bonul albastru este produs fără coloranți chimici, este rezistent la lumina solară și poate fi arhivat pentru multă vreme fără ca scrisul de pe acesta să se șteargă. Un alt avantaj pentru clienți este acela că eco-bonul este rezistent la apă și ulei, ceea ce îl face deosebit de durabil. Totodată, acesta poate fi reciclat folosind coșurile pentru reciclarea hârtiei. 

Odată cu trecerea la noul tip de bon va fi optimizat și modul de ambalare al rolelor de bon, măsură prin care Grupul Schwarz va economisi în viitor 30 de tone de plastic pe an, în cadrul strategiei REset Plastic

Mai multe informații despre noul bon fiscal: kaufland.ro/bon-albastru. Mai multe informații despre strategia privind plasticul: www.reset-plastic.com.

Share this article
Prev Post

KPMG a lansat Planul de Impact ESG

Next Post

CEZ investește 145 000 de euro pentru montarea de panouri fotovoltaice în 9 licee din țară 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next