Kaufland România este parte dintr-un nou record mondial în Guinness World Records, după implicarea în proiectul „Masa care Unește” de la Alba Iulia, pe 13 septembrie, un eveniment istoric ce a stabilit recordul pentru cea mai lungă masă din lume realizată din materiale reciclabile, cu o lungime de 2,7 kilometri. Evenimentul, organizat de Bloom The World și parteneri, a reunit peste 10.000 de oameni din întreaga țară într-o celebrare a comunității, tradițiilor și sustenabilității.
Kaufland România a fost partener principal al evenimentului, contribuind cu 1.500 de europaleți pentru construcția mesei, pahare reciclabile și 20.000 de deserturi pentru participanți dar și activări speciale pentru participanți. Astfel, compania a susținut nu doar realizarea unui moment memorabil, ci și promovarea responsabilității față de mediu și a valorilor comunitare.
„A fi parte dintr-un nou record mondial care aduce oamenii împreună, în jurul unei mese realizate din materiale reciclabile, confirmă angajamentul nostru pentru proiecte care unesc comunitățile și promovează un viitor mai responsabil. Ne bucurăm să împărtășim aceleași valori de sustenabilitate, solidaritate și spirit comunitar cu toți cei care au făcut posibil acest moment istoric”, a declarat Katharina Scheidereiter, CSR Manager Kaufland România & Republica Moldova.
„Masa care Unește” s-a desfășurat în jurul Cetății Alba Carolina și a presupus un efort colectiv impresionant: aproape 1.500 de europaleți, 2.700 de panouri, 5,4 kilometri de bănci și scaune, 10.000 de farfurii din ceramică reciclată și peste 5 tone de mâncare pregătite pentru participanți. Evenimentul a inclus și concerte live, spectacole folclorice, ateliere pentru copii și show-uri de reenactment cu daci și romani prezente în cetatea din Alba Iulia.
Pentru Kaufland România, acest succes marchează cel de al 7-lea record mondial, alăturându-se altor proiecte Guinness World Records, precum cea mai mare pungă de hârtie reciclată și „Tricoul de Uriaș” – cel mai mare tricou realizat din PET reciclat.
Crezul companiei constă în ideea că lumea poate fi un loc mai bun prin implicarea fiecăruia, de aceea, în 2018, Kaufland a dezvoltat platforma „Implicarea face diferența”, sub umbrela căreia sunt comunicate toate acțiunile de responsabilitate socială. Cea mai mare parte a proiectelor CSR ale companiei sunt desfășurate în parteneriat cu organizații neguvernamentale regionale sau naționale și urmăresc implementarea de programe sociale complexe ce se adresează unor grupuri mari de beneficiari.