Companii responsabile față de mediu și oameni

Ambalajele din plastic ale ciocolatei Mars, înlocuite cu unele pe bază de hârtie reciclabilă în Marea Britanie

Producătorul de dulciuri Mars Incorporated și-a propus să exploreze diverse tipuri de ambalaje și modul în care acestea sunt primite de consumatori. Compania a făcut deja progrese importante, aproape jumătate din portofoliul de ambalaje fiind reproiectate pentru a fi mai ușor de reciclat sau pentru a elimina materialele inutile. O astfel de mișcare a avut loc la începutul acestui an în Australia și Noua Zeelandă, batoanele Mars și Snickers din această regiune fiind învelite în ambalaje reciclabile pe bază de hârtie.

Mars nu este prima firmă de dulciuri care încearcă să schimbe ambalajul tradițional cu unul mai ecologic. Nestlé a anunțat, de asemenea, că folosește pentru noile ambalaje KitKat 80% plastic reciclat, permițând astfel reciclarea acestora în supermarketurile din Marea Britanie.

„Pentru Mars, provocarea a fost de a găsi soluția potrivită de ambalaj din hârtie cu un nivel adecvat de proprietăți pentru a proteja ciocolata, garantând în același timp siguranța alimentară, calitatea și integritatea produsului, și [în final] prevenirea risipei.” a spus Richard Sutherland-Moore, expert în ambalaje la centrul de cercetare și dezvoltare al Mars Wrigley UK, citat de The Guardian.  

Andrew Flood, manager de dezvoltare a ambalajelor la Tesco, a declarat că testarea de către Mars a noului ambalaj al batonului Mars s-a aliniat cu propria „strategie a retailerului de a elimina plasticul și ambalajele din activitatea noastră acolo unde putem, de a le reduce acolo unde nu putem, de a refolosi mai mult și de a recicla ceea ce rămâne”.

Share this article
Prev Post

1.600 de companii cu emisii estimate la echivalentul a 4.200 de megatone de dioxid de carbon anual, chemate să-și facă publice datele de mediu

Next Post

EUI a lansat o nouă cerere de propuneri pentru proiecte inovatoare care abordează provocările urbane actuale

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next