WWF, RSPB și National Trust au lansat o platformă menită a-i ajuta pe angajații britanici să solicite în mod colectiv angajatorilor lor să ia mai multe măsuri pentru a proteja și reface natura.
Un sondaj recent YouGov, citat de publicația edie, efectuat pe un eșantion de 1.106 adulți activi, a arătat că nouă din zece respondenți cred că entitățile de business ar trebui să ia în considerare impactul pe care activitatea lor îl are asupra naturii atunci când iau decizii. 70% au declarat că ar dori să își încurajeze angajatorul să facă acest lucru.
Denumită ‘Nature’s Workforce’ (Forța de muncă a naturii), noua platformă a trioului de ONG-uri urmărește să dea posibilitatea angajaților să ceară angajatorilor lor să dezvăluie impactul lor asupra mediului și să prezinte planuri credibile de schimbare.
De asemenea, angajații au acces la resurse privind pensiile sustenabile și la modul în care întreprinderile de top iau în considerare impactul asupra naturii în deciziile și contractele cheie.
În ceea ce privește primul aspect, Oficiul Național de Statistică estimează că doar 3% dintre întreprinderile din Regatul Unit își monitorizează riscurile legate de natură.
„Nevoia de a proteja și de a reface natura este un lucru pe care companiile nu își pot permite să îl ignore. Fără ea, lanțurile de aprovizionare s-ar prăbuși și majoritatea companiilor nu ar putea funcționa. Sperăm că acest ghid va stârni dezbateri în firmele din Marea Britanie și va contribui la plasarea naturii în centrul deciziilor din sala de consiliu.” a declarat Deborah Meaden, unul dintre ambasadorii WWF.