Companii responsabile față de mediu și oameni

„Ascultă ursul din tine și fă bine”: campanie Ursus de cause-related marketing pentru protejarea habitatului urșilor din Munții Făgăraș

Ursus contribuie cu 1% din valoarea vânzărilor produselor URSUS Premium, în ediție limitată, realizate în perioada noiembrie 2022 – ianuarie 2023, pentru a susține protejarea atât a habitatului urșilor din Munții Făgăraș, cât și a comunităților locale.

Campania „Ascultă ursul din tine și fă bine”, derulată în parteneriat cu Fundația Conservation Carpathia, vine ca răspuns la o situație reală care a luat amploare în ultimii ani. Din cauza diminuării habitatului urșilor (pusă pe seama despăduririlor și a extinderii imobiliare), atât aceștia, cât și populația din zonă au de suferit.

„Regele Berii, care poartă cu mândrie simbolul ursului de peste 140 de ani, se implică în proiecte de responsabilitate socială în beneficiul Regelui Pădurii. Vrem să contribuim la refacerea habitatului natural al urșilor, dar și la protejarea comunității locale, cu sprijinul Fundației Conservation Carpathia. Decizia parteneriatului prin care dorim să consolidăm eforturile Fundației a fost luată în baza faptului că soluția oferită pentru această cauză este completă, adresând și perspectiva urșilor, dar și pe cea a comunităților locale din proximitate. Sperăm ca această campanie să devină, în timp, o tradiție și invităm consumatorii să se implice alături de noi în această cauză,” a declarat Iulia Andreșoiu, Vicepreședinte Marketing Ursus Breweries.

Detalii despre „Ascultă ursul din tine și fă bine” pe site-ul dedicat campaniei

Share this article
Prev Post

Kaufland demarează o nouă campanie de reciclare a hârtiei și extinde programul de colectare a deșeurilor electrice și electronice în București

Next Post

CSR Nest lansează proiectul „Verde Citadin 2”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next