Companii responsabile față de mediu și oameni

Burger King UK lansează noi ambalaje returnabile, cu garanție / Campania „Plant a Tree with HP”

Burger King UK a anunțat că va lansa noi ambalaje, sustenabile, pentru anumite produse: clienții vor putea plăti o garanție pentru pahare și recipiente recirculabile, sume restituite când aceastea vor fi returnate. Burger King a anunțat că va elimina treptat toate ambalajele de unică folosință până în 2025. Detalii

Vizând dezvoltarea rapidă a rețelei de încărcare rapidă a vehiculelor electrice în Europa până în 2024, BP a anunțat un parteneriat strategic cu gigantul auto german Volkswagen (VW), prin care cele două firme urmează să instaleze mii de puncte de încărcare în Marea Britanie, Germania și în alte țări, în următorii ani. Detalii

Amazon a anunțat că, din cele 1.200 de aplicații primite de la startup-uri din Marea Britanie și Europa, 12 au fost selectate pentru a primi sprijin prin Launchpad Sustainability Accelerator. Programul este realizat ca parte a unui parteneriat dintre Amazon și inițiativa de inovare climatică a UE, EIT Climate-KIC, prin care Amazon s-a angajat să investească 2 miliarde de dolari în inovații de sustenabilitate în următorii 10 ani. Detalii

EY s-a alăturat Alianței pentru eliminarea deșeurilor de plastic pentru a ajuta organizația să dezvolte criterii de evaluare și raportare mai eficiente, de mediu, sociale și de guvernanță (ESG), pentru activitatea sa pe teren, pentru a impulsiona astfel finanțarea proiectelor Alianței. Detalii

Yum China Holdings a anunțat lansarea primelor magazine Green Pioneer ale KFC în Hangzhou și Beijing, având ca scop integrarea soluțiilor inovatoare pentru construirea de restaurante net zero în viitor. Detalii

Jucătorii de la Manchester City au purtat tricouri speciale PUMA înainte de confruntarea cu Watford. RE:JERSEY își propune să reducă deșeurile și să deschidă calea către modele de producție mai circulare în viitor. Detalii

Office Depot, o subsidiară a The ODP Corporation, furnizor de top de servicii de afaceri, produse și soluții tehnologice digitale la locul de muncă printr-o platformă integrată de distribuție B2B, cu o prezență online și aproximativ 1.000 de magazine, a anunțat că a recunoscut oficial o serie de organizații pentru leadershipul în achiziții ecologice: The Cincinnati Insurance Company, City of Chicago, Crowley, Marriott Vacations Worldwide, Morgan, Lewis & Bockius LLP, State of Mississippi, Woodforest National Bank. Detalii

Emisiile proprii de carbon ale PUMA și cele din energia achiziționată au scăzut cu 88% în 2021, comparativ cu anul de bază 2017 al companiei. PUMA a reușit, de asemenea, să reducă emisiile din lanțul de aprovizionare, zona cu cea mai mare intensitate de carbon a afacerii sale. Detalii

A început procesul de modernizare a fabricii Whirlpool Corp din Cleveland, Tennessee, pentru economisirea energiei. Una dintre aceste modernizări este înlocuirea motostivuitoarelor cu propulsie electrică cu echipamente alimentate cu celule de combustibil cu hidrogen. Detalii

Campania „Plant a Tree with HP” este un parteneriat între HP, Jane’s Green Hope și Arbor Day Foundation, pentru plantarea a 1 milion de puieți până la finalul anului, în US (Washington, Oregon, Florida and West Virginia), Brazilia și Madagascar. Fiecare achiziție HP făcută până la finalul lunii iunie va contribui la acest efort comun. Campania Plant a Tree with HP face parte din „Provocarea 1 trilion de copaci”. Detalii

AMD are o lungă istorie de investiții în sustenabilitatea mediului, care datează din 1995, de la primul său raport de sustenabilitate. De curând, AMD s-a parteneriat cu Neighborhood Forest pentru a planta 2.000 de copaci în America de Nord. 500 de angajați AMD din nouă locații s-au oferit voluntar să planteze un puiet, de Ziua Pământului. În plus, 1.500 de puieți au fost distribuiți gratuit de Neighborhood Forest copiilor din comunități, pentru a fi plantați. Detalii

Cel mai recent Raport de sustenabilitate și responsabilitate corporativă Ericsson include: îmbunătățirea performanței energetice a portofoliului Ericsson; reducerea emisiilor din lanțul de aprovizionare și din propriile operațiuni; implementarea unei abordări de economie circulară pentru proiectarea produselor și utilizarea materialelor; modul în care afacerile și produsele Ericsson pot permite societății și altor industrii să reducă emisiile și să devină mai circulare. Detalii

Toyota donează 400.000 de dolari Fundației Naționale pentru Educație pentru Mediu (NEEF) și Parteneriatului pentru Polenizatori (P2), care vor fi folosiți pentru a îmbunătăți 10,5 hectare de habitat al polenizatorilor din America de Nord în următorii 5 ani. Detalii

Kia Corporation va sprijini financiar The Ocean Cleanup pentru a iniția proiecte de curățare a oceanelor și a râurilor. O parte din plasticul colectat va fi procesat și integrat în procesul de producție Kia. Detalii

Orașul britanic Sheffield a primit recent un certificat de conformitate din partea celei mai mari  organizații de certificare forestieră, PEFC UK, pentru gestionarea durabilă a copacilor săi urbani. Detalii

Criza de mediu pe timp de război

„Trebuie să nu mai depindem de petrolul, cărbunele și gazele rusești. Pur și simplu, nu ne putem baza pe un furnizor care ne amenință fățiș. Trebuie să acționăm acum pentru a atenua impactul creșterii prețurilor la energie, pentru a diversifica aprovizionarea cu gaze pentru iarna viitoare și pentru a accelera tranziția către energie curată.” a afirmat recent Ursula von der Leyen, președintele Comisiei. Detalii

Share this article
Prev Post

București, Cluj-Napoca și Suceava, printre cele 100 de orașe din UE sprijinite pentru a deveni smart și verzi

Next Post

NASA analizează din spațiu pădurile Terrei în lupta cu schimbările climatice

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next