Companii responsabile față de mediu și oameni

Electrolux România a facilitat participarea a peste 2400 de elevi la ateliere teoretice și practice despre consumul responsabil de alimente, prin programul Food Heroes

Pentru al treilea an consecutiv, Electrolux România împreună cu AIESEC continuă implementarea programului educațional Food Heroes în școlile din România, prin care își propune să le ofere elevilor noțiuni teoretice și practice despre consumul responsabil de alimente. În urma ediției desfășurate în perioada martie – aprilie 2023, 2400 de elevi participanți la ateliere au învățat cum își pot organiza un meniu alimentar echilibrat și cum pot evita la nivel individual risipa alimentară.

Prin intermediul sesiunilor teoretice, elevii află cum pot avea grijă de resursele planetei și cum pot proteja mediul înconjurător, evitând risipa alimentara la nivel individual. Noțiunile teoretice sunt completate și de o serie de activități interactive, printre acestea fiind și integrarea unor demo cooking-uri susținute de Chef Liviu Lambrino și Chef Paul Siserman care le oferă copiilor idei de gustări sănătoase din fructe și legume

În fiecare an, Electrolux își propune să continue misiunea acestui program în mai multe orașe din România. Dacă la prima ediție-pilot, din 2021, programul a fost implementat în 5 școli din 3 orașe, la ultima sesiune, din martie – aprilie 2023, 10 școli din 6 orașe au integrat aceste activități în curricula școlară. Până acum, la cele trei ediții desfășurate în România, au participat aproape 4700 de elevi din 23 de școli, în total fiind susținute peste 180 ateliere.

„Unul dintre obiectivele principale la nivelul grupului Electrolux este de a face din alimentația sustenabilă alegerea preferată a consumatorilor. Obiectivul setat vine și ca urmare a efectelor pe care le au schimbările climatice asupra mediului înconjurător, industria alimentară contribuind major la acest fenomen. Programul Food Heroes este o inițiativă educațională globală, care a avut un impact pozitiv și la nivel local, drept dovadă fiind implicarea tuturor părților și rezultatele bune înregistrate de la o ediție la alta. Ne bucurăm că avem suport din partea AIESEC România și că împreună am reușit să creștem numărul de sesiuni și copii participanți, iar cu această ocazie le mulțumim voluntarilor implicați. Totodată, suntem bucuroși să vedem că și cadrele didactice sunt deschise pentru a integra și astfel de activități în curricula școlară, esențială pentru a forma și implica noile generații în schimbarea viitorului planetei”, a declarat Teodora Juravle, Marketing Director Electrolux România.

Programul Food Heroes a fost dezvoltat la nivel global de Fundaţia Electrolux împreună cu AIESEC, și începând cu anul 2021 a fost implementat și în școlile din România. Prin misiunea sa, inițiativa își propune totodată să contribuie la îndeplinirea Obiectivelor de Dezvoltare Durabilă pentru 2030 lansate de ONU.

Share this article
Prev Post

ProCredit Bank își consolidează poziția de bancă verde și se alătură Angajamentului pentru Mediu

Next Post

Wizz Air anunță o investiție de 5 milioane de lire sterline în cercetarea și dezvoltarea combustibilului sustenabil pentru aviație

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next