Companii responsabile față de mediu și oameni

Georgios Stassis: Obiectivul PPC este să devină un jucător de top în Europa de Sud-Est

Obiectivul Public Power Corporation (PPC) este de a deveni principalul jucător în domeniul energiei curate și al infrastructurii critice din Europa de Sud-Est, creând un coridor energetic care va aduce valoare adăugată tuturor țărilor, a declarat marți președintele și directorul general al PPC, Giorgos Stassis, citat de agenția de știri ANA-MPA, în cadrul discursului susținut la ZF Power Summit, desfășurat la București.

„România este o parte esențială a planului nostru strategic. Din acest motiv, intenționăm să investim semnificativ în toate sectoarele de activitate din România și, în special, în noi capacități nepoluante și să continuăm să modernizăm și să digitalizăm rețelele, făcându-le mai eficiente, stabile și rezistente pentru a răspunde nevoilor tranziției noastre energetice”, a adăugat el.

„România este foarte bine poziționată pentru a profita de această nouă eră, transformând modul în care gospodăriile și industriile produc și consumă energie. Sunt încrezător în ceea ce privește parcursul tranziției energetice a României. Grupul PPC și în special echipa noastră locală este aici pentru a-și face datoria”, a spus Stassis.

Din cele peste 9 miliarde euro investiţii anunțate în perioada 2024 – 2026, aprox. o treime, adică 2,5 miliarde euro, sunt alocate creşterii în România, în special în surse regenerabile şi distribuţie, a  precizat Georgios Stassis.

PPC este cel mai mare furnizor de energie electrică din Grecia și România, deservind în total 8,7 milioane de clienți, cărora le furnizează peste 35TWh de energie.

Foto: Georgios Stassis – ANA-MPA

Share this article
Prev Post

Engie România: Vrem să dublăm capacitatea de producție a energiei verzi în 2024

Next Post

Ce țări au cele mai multe păduri. Date actualizate în 2023 (Grafic)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next