Green Revolution organizează a 2-a ediție a Târgului de jucării “2nd Life” în Parcul Herăstrău

Asociația Green Revolution organizează, în data de 10 septembrie, în parcul Herăstrău, cea de a 2-a ediție a Târgului de jucării ”2nd Life”, un eveniment de educație ecologică, financiară și socială ce își propune să redea jucăriilor nefolosite o nouă viață, educând în același timp copiii în spiritul celor 3R: Refolosește – Repară – Reciclează. Evenimentul se va desfășura între 10.00 și 18.00, iar intrarea este gratuită. Sponsorii evenimentului sunt Albalact, BCR, Environ, Kaufland, Linde și MasterCard. 

Pe lângă acțiunea de vânzare a jucăriilor, vizitatorii de orice vârstă vor putea participa la o multitudine de ateliere: concurs de reciclare selectivă, labirinturi cu premii, robotică și programare cu piese LEGO, partide de șah, pictura pe ceramică, puzzle-uri, craft pușculițe din materiale reciclabile, pictură pe față, tatuaje, codițe, măști decorative din materiale reciclabile.

Studiile făcute la nivel mondial și național confirmă faptul că investim foarte mult în jucării. Piața globală de jocuri și jucării este estimată la peste 292 miliarde de euro în 2021, cu o previzune de creștere anuală de 4,2% până în 2025.

Piața românească de jocuri și jucării este estimată la 728 milioane de euro, cu o previziune de creștere anuală de 2.4% până în 2025. O casă din 5 deține peste 100 de jucării și una din 10 deține o colecție imensă de peste 200 de jucării. În general o familie cheltuiește aproape 600 de dolari pe an pe jucării.

Total
1
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Prev
Căldura extremă din oceane a înregistrat niveluri record în 2021 (Raport)

Căldura extremă din oceane a înregistrat niveluri record în 2021 (Raport)

Căldura extremă din oceane, creșterea periculoasă a nivelului mării și

Next
Lidl sprijină producătorii ale căror fructe și legume sunt mai puțin estetice, punând preț pe calitate și pe evitarea risipei alimentare

Lidl sprijină producătorii ale căror fructe și legume sunt mai puțin estetice, punând preț pe calitate și pe evitarea risipei alimentare

Retailerul Lidl GB s-a angajat să sprijine producătorii de fructe și legume din

You May Also Like