Companii responsabile față de mediu și oameni

În contextul zilei mondiale a apei, BAT anunță rezultatele privind managementul apei, în 2022 reciclând 22,6% din volumul de apa utilizat la nivel global

In primul raport anual combinat privind performanta de business si in domeniul sustenabilitatii, BAT anunta rezultate importante obtinute in atingerea obiectivelor privind protejarea mediului, sociale si de guvernanta (ESG). In ceea ce priveste managementul apei folosite in procesul de productie in anul 2022, raportul de sustenabilitate al BAT arata ca:

  • 24 de centre proprii de productie sunt certificate de catre Alliance for Water Steardship (AWS), printre care si fabrica BAT din Ploiesti, care a primit certificarea AWS anul trecut;
  • 22,6% din volumul de apa utilizat a fost reciclat;
  • s-a inregistrat o reducere de 33% a cantitatii de apa extrase fata de valoarea de referinta din 2017, ceea ce inseamna o reducere de 7% versus 2021;
  • 82% dintre hectarele de tutun din lantul BAT de aprovizionare cu tutun utilizeaza cele mai bune practici in vigoare de gestionare a solului si a apei.

„O buna gestionare a apei este vitala pentru utilizarea responsabila a resurselor, atat la nivel individual, cat si organizational. Este nevoie de consistenta si de perseverenta in acest demers, iar tema Zilei Mondiale a Apei din acest an este «accelerarea schimbarilor», completata de sloganul «Fa schimbarea pe care tu ti-ai dori sa o vezi in lume», un mesaj pe care si noi l-am sustinut de-a lungul anilor in cadrul campaniilor dezvoltate sub umbrela Alege Asumat un Oras Curat. BAT si-a asumat obiectivul de a construi un viitor mai bun pentru consumatori si pentru societate atat prin indeplinirea obiectivelor de sustenabilitate asumate la nivel de business, catre care facem pasi decisivi, precum si prin campanii privind responsabilitatea alegerilor individuale,” a declarat Ileana Dumitru, Director juridic si relatii publice, Aria Europa Centrala si de Sud din cadrul BAT.

In 2020, BAT a anuntat asumarea unor obiective ambitioase privind reducerea impactului afacerii asupra sanatatii, atingerea excelentei in protejarea mediului, dezvoltarea unui impact social pozitiv si reiterarea angajamentului pentru politici comerciale corecte si responsabile. Tintele de atingere a obiectivelor includ 50 de milioane de consumatori ale produselor BAT care nu ard pana in 2030; zero emisii de dioxid de carbon la nivelul intregului lant valoric pana in 2050; 100% energie regenerabila pana in 2030.

In ceea ce priveste managementul apei folosite, BAT isi propune pana in 2025:

  • o reducere de 35% a apei extrase fata de valoarea de referinta din 2017;
  • 100% dintre centrele proprii de productie sa fie certificate de catre Alliance for Water Steardship (AWS) – aceasta certificare independenta recunoscuta la nivel mondial va contribui la validarea utilizarii sustenabile a apei de catre BAT;
  • reciclarea a 30% din volumul de apa folosita.

BAT a lansat in Romania in 2019 campania Alege asumat un oras curat, o campanie de informare a consumatorilor privind gestionarea responsabila a deseurilor si utilizarea responsabila a resurselor, cu scopul de a atrage atentia asupra gesturilor simple pe care fiecare dintre noi le poate face pentru protejarea mediului si a comunitatii.

Share this article
Prev Post

Daikin investește în noi unități de producție pentru a susține creșterea accelerată a pieței pompelor de căldură. România se aliniază tendințelor de creștere, cu o triplare a vânzărilor în ultimul an

Next Post

Cu apele curate. Prima barieră plutitoare din București, instalată pe râul Dâmbovița

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next