Producătorul global de echipamente audio JBL a lansat săptămâna aceasta campania ”Rap Your Gift”, susținută de un website audio, cu scopul de a reduce utilizarea hârtiei de împachetat cadouri în rândul clienților.
Practic, serviciul „Rap Your Gift” (cu referire la ”rap” și „wrap”) încurajează clienții să înlocuiască hârtia de împachetat cu melodii rap. Tot ce trebuie să faci este să selectezi o melodie rap exclusivă care este „împachetată” frumos pe website-ul campaniei și trimisă destinatarului căruia i-ai cumpărat un cadou.
„Rap Your Gift este o nouă inițiativă interesantă care este complet aliniată cu obiectivele mai largi de sustenabilitate ale JBL. Aceasta folosește muzica, o parte esențială a ADN-ului mărcii noastre, pentru a veni cu o soluție creativă și tangibilă la o problemă cu adevărat importantă. Sperăm să salvăm mulți copaci cu ajutorul puterii muzicii.” a declarat Grace Koh, vicepreședinte și director general, Consumer Audio, Asia Pacific, JBL.
Potrivit comunicatului de presă al JBL, în fiecare an sunt generate aproape 4 milioane de tone de deșeuri de hârtie de împachetat, ceea ce echivalează cu aproximativ 40 de milioane de arbori.
Piesele rap de pe portalul Rap Your Gift sunt gratuite și disponibile la nivel global.
Sursa foto: Rap Your Gift