Companii responsabile față de mediu și oameni

Kaufland inaugurează pe 24 noiembrie magazinul cu numărul 1500. Alimentat cu energie verde, dispune de un acoperiș ecologic și puncte de reciclare

Kaufland inaugurează joi, 24 noiembrie, magazinul cu numărul 1500, la nivel de companie. Noul magazin Kaufland Basarabia este dotat cu soluții și tehnologii moderne, care asigură standarde înalte de eficiență energetică. Printre acestea se numără sistemul de iluminat LED, cu senzor de mișcare și sistemele de recuperare a căldurii, integrate în instalațiile de climatizare. De asemenea, hipermarketul este alimentat cu energie electrică verde, dispunând de panouri fotovoltaice cu o suprafață de peste 550 m2, care se ridică la o investiție totală de circa 100.000 euro. Magazinul are un acoperiș ecologic verde, de peste 1500 m2, format dintr-un mix de plante rezistente la condițiile meteorologice.

Noul hipermarket reprezintă angajamentul companiei de a susține, în continuare, dezvoltarea economiei locale și a comunităților, prin crearea a peste 100 de locuri de muncă noi.

 În parcarea magazinului, clienții vor găsi un automat de tip self-service, unde pot recicla ambalaje în schimbul voucherelor de extra-reducere. Pot colecta aici trei tipuri de ambalaje: PET-uri (cu volum de până la 3 litri), sticlă și doze de aluminiu (cu volum de până la 1 litru).

În plus, în ziua deschiderii, bucureștenii vor avea șansa să câștige premii eco-friendly în schimbul ambalajelor reciclabile, sub deviza „Reciclezi și Câștigi”. Campania va avea loc pe 24 și 25 noiembrie 2022, în intervalul orar 09:00-17:00. Cei dornici să participe trebuie să aibă la ei 5 deșeuri (PET-uri, doze de aluminiu, sticlă) și să le introducă în aparatul automat de colectare din parcarea magazinului. Aparatul va elibera un cupon în baza căruia vor avea șansa să-și încerce norocul la roata „Reciclezi și Câștigi”, prin care pot câștiga bilete pentru transportul în comun și alte premii.

De asemenea, la intrarea în magazin, în spațiul special amenajat sub forma unei broscuțe țestoase, clienții pot depune ambalaje ale produselor de îngrijire personală sau de curățenie pentru reciclare. La fiecare trei ambalaje, vor fi recompensați pe loc cu vouchere de 50% reducere la cumpărarea altor produse noi, din oferta lunară. Voucherele se ridică de la Biroul de Informații din magazin.

„Ne-am dezvoltat de la o afacere germană de familie la o companie comercială activă la nivel internațional, cu peste 148.000 de angajați. Întotdeauna, ne-am concentrat pe satisfacția clienților noștri”, a declarat Marco Hößl, CEO Kaufland România și Republica Moldova. „Pentru a le oferi clienților noștri o experiență perfectă la cumpărături, digitalizarea și sustenabilitatea joacă în prezent un rol esențial.”

Share this article
Prev Post

Vodafone și WWF lansează programul “Un million de telefoane pentru planetă”

Next Post

Lidl continuă să se implice alături de clienți în combaterea risipei alimentare și sprijin pentru persoanele vulnerabile

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next