Companii responsabile față de mediu și oameni

Kaufland România dă startul celei de-a patra ediții a campaniei „Cumperi, reciclezi și garanția o dublezi”

Kaufland România a dat startul celei de a patra ediții a campaniei „Cumperi, reciclezi și garanția o dublezi”, desfășurată în perioada 01 decembrie 2025 – 11 ianuarie 2026. Campania încurajează colectarea separată și răsplătește clienții fideli care adoptă un comportament responsabil față de mediu.

În luna decembrie, clienții care cumpără din Kaufland produse cu simbolul SGR, reciclează ambalajele acestora la aparatele de colectare din orice magazin Kaufland în perioada campaniei și folosesc tichetul valoric eliberat de automat la cumpărături, împreună cu scanarea Kaufland Card la casa de marcat, primesc încă o dată valoarea tichetului sub formă de cupon de reducere în aplicația Kaufland Card.

Cuponul alocat în contul utilizatorului poate fi folosit în toate magazinele Kaufland România începând cu data de 19 ianuarie 2026. Acesta se acordă doar pentru ambalajele produselor cumpărate din Kaufland în luna decembrie, iar valoarea lui este egală cu contravaloarea tichetelor de ambalaje eliberate de automat și folosite la cumpărături în perioada 01 decembrie – 11 ianuarie, în limita a 500 de lei pentru fiecare utilizator Kaufland Card.

Campania este susținută printr-o comunicare amplă, vizibilă în toate mediile relevante: de la TV la apariții în catalogul săptămânal Kaufland, aplicația și newsletterul Kaufland Card și până la conținut digital pe canalele proprii, inclusiv site-ul companiei, pagina de Facebook și canalul de YouTube Kaufland România.

Această inițiativă reflectă angajamentul constant al Kaufland de a promova practici sustenabile și de a încuraja reciclarea în rândul clienților săi. Cu o rețea de automate de colectare, disponibilă la nivel național în toate magazinele sale încă din 2021, compania a ajuns în prezent la peste 600 de guri de colectare.

În ultimii 5 ani, Kaufland a investit peste 30 de milioane de euro pentru ca reciclarea să devină mai simplă și accesibilă pentru toți clienții, indiferent de regiunea în care se află.

Share this article
Prev Post

București primește Mission Label M100. Orașele participante intră oficial în etapa de recunoaștere națională pentru tranziția către neutralitatea climatică

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next