Companii responsabile față de mediu și oameni

Kaufland și-a redus amprenta de carbon cu 1.450 de tone, pentru lanțul de aprovizionare, în 2022

Rezultatele Kaufland pe criterii de sustenabilitate, în 2022, îi asigură companiei, pentru al treilea an consecutiv, certificatul de sustenabilitate din partea companiei CHEP România și confirmă calitatea acțiunilor de protejare a mediului întreprinse de retailer.

Astfel, în 2022, Kaufland și-a redus amprenta de carbon cu 1.450 de tone, cu 3.5% mai mult față de valoarea înregistrată în 2021. Totodată, retailerul a evitat producerea a 116.000 kg de deșeuri operaționale și a economisit circa 1.250.000 dm³ de resurse de lemn.

Cu aceste rezultate, Kaufland își consolidează poziția în topul companiilor responsabile din industria FMCG din România, cu politici și acțiuni concrete de tranziție către economia circulară, având unul dintre cele mai sustenabile lanțuri de aprovizionare.

Performanțele au fost posibile cu ajutorul serviciilor CHEP, care oferă spre închiriere paleți albaștri destinați transportului de produse, în sistemul de pooling construit după principiile economiei circulare. Utilizarea paleților albaștri CHEP în locul paleților albi clasici se traduce într-o optimizare a consumului de resurse și o reducere a gradului de poluare și a cantității de deșeuri, din grijă față de mediu.

Pentru acest certificat, calculele au fost efectuate prin metodologia RDC IS014044, în conformitate cu studiul european Life Cycle Assessment, prin compararea modelului sustenabil de reutilizare prin închiriere a paleților CHEP. Life Cycle Assessment este o metodă de evaluare a impactului unui produs asupra mediului, pe parcursul ciclului său de viață.

Investițiile constante în acțiuni și programe de mediu i-au adus companiei în 2022, pentru al cincilea an consecutiv, titlul de „Cea mai transparentă și performantă companie în direcția sustenabilității”, acordat de CST Index.

Kaufland investește constant în acțiuni de protejare a mediului înconjurător și s-a angajat să susțină și să contribuie la atingerea celor 17 Obiective de Dezvoltare Durabilă (ODD-uri) lansate de Organizația Națiunilor Unite (ONU), printre care se numără Viața terestră, Acțiune climatică și Consumul și Producția Responsabile.

Știați că:

1.443.143 kg CO2 = ocolul Pământului de 33 de ori, cu camionul

116.096 kg de deșeuri= 27 de camioane de deșeuri

1.236.834 dm³ de lemn = 1195 de copaci salvați

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.500 de magazine în 8 țări, 148.000 de angajați și o rețea de 167 de magazine în România. În 2023, Kaufland România a primit pentru a cincea oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață.

Share this article
Prev Post

Anglia vrea să interzică din 2024 șervețelele umede cu fibre din plastic

Next Post

Granturi CE  în valoare de 100 de milioane euro oferite prin Fondul pentru inovare pentru proiecte în domeniul tehnologiei curate la scară mică

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next