Companii responsabile față de mediu și oameni

Kaufland își reduce amprenta de carbon pentru al treilea an consecutiv, prin reutilizarea lădițelor Euro Pool System

Kaufland Euro Pool System ECSR
Kaufland Euro Pool System ECSR

Kaufland România continuă să facă progrese în direcția sustenabilității, reducându-și amprenta de carbon cu 3.500 de tone în 2022, prin folosirea lăzilor pliabile reutilizabile Euro Pool System (EPS).

Rezultatele obținute, similare cu cele înregistrate în 2021, i-au asigurat companiei, pentru al treilea an consecutiv, certificatul de sustenabilitate din partea Euro Pool System, principalul furnizor de logistică în domeniul ambalajelor reutilizabile, pentru produse proaspete, din Europa.

Citește și: AmCham Sustainability Competition caută soluții sustenabile pentru provocările de mediu

Reducerea amprentei de carbon vine în urma deciziei Kaufland de a implementa utilizarea lăzilor pliabile EPS pentru transportul de legume și fructe, în locul ambalajelor de unică folosință din carton. Lădițele EPS asigură prospețimea alimentelor și necesită un spațiu redus de stocare, prin pliere. În cazul deteriorării, lădițele EPS sunt reciclate și transformate în alte lădițe noi, demonstrând o abordare circulară a utilizării resurselor.

Kaufland, un retailer de referință pe piața locală, a integrat sustenabilitatea în toate operațiunile sale, pentru a-și minimiza impactul asupra mediului. Mai mult, compania pune la dispoziția clienților și partenerilor săi infrastructuri și soluții, prin care să își limiteze propria amprentă de carbon.

Pentru certificatul obținut, au fost luate în calcul cele peste 10 milioane de rotații ale lăzilor EPS, pe parcursul anului 2022.

Citește și: Wizz Air a fost numită cea mai sustenabilă companie aeriană low cost pentru al treilea an consecutiv

Instrumentul de calcul a fost dezvoltat de fundația Stiftung Initiative Mehrweg (SIM) din Germania, aprobat anterior de institutul Fraunhofer IBP din Stuttgart. Fundația a fost înființată în 1996 cu scopul de a crește gradul de conștientizare a reducerii deșeurilor în industria retailului.

Kaufland se implică activ în acțiuni de protejare a mediului și susține cele 17 Obiective de Dezvoltare Durabilă (ODD-uri) ale Organizației Națiunilor Unite (ONU), printre care se numără Viața terestră, Acțiune climatică și Consumul și Producția Responsabile.

Share this article
Prev Post

AmCham Sustainability Competition caută soluții sustenabile pentru provocările de mediu

Next Post

Euronews „Drumul către verde” – Păduri rezistente

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next