Companii responsabile față de mediu și oameni

Kaufland și Times New Roman lansează „Reciclomanii: Ghidul supraviețuitorului în jungla reciclării românești”

Reciclomanii Kaufland TNR ECSR
Reciclomanii Kaufland TNR ECSR

Kaufland România lansează „Reciclomanii”, un ghid plin de umor despre reciclare, în colaborare cu Times New Roman. Inițiativa își propune să promoveze colectarea separată a deșeurilor printr-o abordare inovatoare și creativă, explorând diversele tipuri de români care reciclează.

De la „Vecinul vigilent”, la „Bucătarul Zero Waste” și până la „Salvatorul de comori urban”, proiectul vizează să aducă în prim-plan diversele atitudini și comportamente legate de colectare ale românilor. Proiectul îmbină informațiile utile cu umorul caracteristic Times New Roman. Articolele vor fi publicate săptămânal, pe tot parcursul anului 2024, pe site-ul publicației: https://www.timesnewroman.ro/ecologic/

Citește și: Dezinformări în social media: Honda, GM și Ford au oprit producția de mașini electrice

„«Reciclomanii» subliniază un adevăr esențial: indiferent de metoda aleasă, fiecare acțiune contează în lupta împotriva poluării și a degradării mediului. Prin umor și satiră, proiectul ne reamintește că, în ciuda diferențelor, avem un obiectiv comun: un viitor mai verde pentru generațiile viitoare”, a declarat Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs Kaufland România.

„S-ar putea să vă şocheze vestea, dar o redacţie de umor produce foarte multe sticle goale de bere, aşa că suntem deja învăţaţi cu reciclarea şi diferitele moduri de a o practica. De ce n-am împărţi din înţelepciunea noastră? În plus, majoritatea redactorilor TNR locuiesc încă pe Terra, aşa că avem tot interesul ca planeta asta să suporte viaţa în continuare, măcar până termină Vasile nava interstelară pe care o construieşte în secret la el la ţară”, a declarat redacția Times New Roman.

Citește și: Care sunt cele mai apreciate orașe și cartiere evaluate de români

Acest proiect nu este doar o celebrare a diversității în practicarea colectării separate a deșeurilor, ci și un apel la acțiune. Prin prezentarea unor tipologii variate de reciclatori, „Reciclomanii” dorește să inspire publicul să adopte și să adapteze idei de reciclare în viața de zi cu zi, în moduri noi și diverse, pe care nu le-au considerat anterior.

Share this article
Prev Post

Dezinformări în social media: Honda, GM și Ford au oprit producția de mașini electrice

Next Post

Premiul St Andrews pentru mediu 2024

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next