Lidl, primul retailer alimentar din Europa care va lucra cu standardul GLOBAL G.A.P. BioDiversity

Lidl și GLOBAL G.A.P., împreună cu alți parteneri, au finalizat dezvoltarea unui standard valabil la nivelul întregii industrii, pentru protecția biodiversității în producția convențională de fructe și legume în Europa.

Lidl va fi primul retailer alimentar din Europa care va lucra cu acest standard și, într-o primă etapă, va aplica standardul la peste 250 de producători din diferite țări europene. Într-o etapă ulterioară, Lidl își propune să îl aplice tuturor producătorilor europeni de fructe și legume.

„Introducerea primului standard de biodiversitate în producția convențională de fructe și legume în Europa arată cât de importante sunt inițiativa și cooperarea. Standardul face acum posibilă stabilirea unor cerințe minime pentru biodiversitate în întregul sector. Este simbolic pentru ambiția noastră de a impulsiona schimbări la nivelul întregului sector, pentru a răspunde la una dintre cele mai presante provocări ale timpului nostru, conservarea biodiversității,” a declarat Daniel Ștefănescu, Director Executiv de Achiziții și Marketing, Membru al Consiliului de Conducere Lidl România.

Protejarea biodiversității este una dintre cele mai mari provocări din sectorul alimentar. Respectarea biodiversității reprezintă, prin urmare, unul dintre cele șase subiecte de interes abordate în cadrul strategiei de sustenabilitate Lidl. Astfel, Lidl subliniază importanța pe care un mediu natural divers o are pentru propriile operațiuni și pentru oferta sa de produse alimentare. Dezvoltarea în comun a modulului suplimentar GLOBAL G.A.P este în concordanță cu strategia Lidl privind biodiversitatea, care își propune să impulsioneze protecția și utilizarea sustenabilă a resurselor naturale. Aceasta implică, într-o primă etapă, identificarea materiilor prime a căror cultivare este asociată cu riscuri ridicate pentru biodiversitate. Printre altele, în acest scop, a fost dezvoltat un instrument dedicat evaluării riscului pentru biodiversitate.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Prev
Obiectiv PepsiCo pentru 2030: extinderea practicilor de agricultură regenerabilă pe 2,8 milioane ha

Obiectiv PepsiCo pentru 2030: extinderea practicilor de agricultură regenerabilă pe 2,8 milioane ha

PepsiCo a anunțat că va extinde până în 2030 practicile de agricultură

Next
Curățăm România, după 2 săptămâni de la lansare / Primul website dedicat pădurilor virgine din România

Curățăm România, după 2 săptămâni de la lansare / Primul website dedicat pădurilor virgine din România

Peste 300 de tone de deşeuri au fost colectate la nivelul întregii ţări în

You May Also Like