Companii responsabile față de mediu și oameni

Noul Kaufland Popa Nan – primul din București cu o mini-pădure urbană în parcare

Kaufland România lansează primul magazin din București cu o mini-pădure urbană înființată pe o suprafață de 1500 de metri pătrați, în parcarea noului hipermarket de pe Str. Popa Nan nr. 82. Inițiativa marchează începutul unei strategii prin care compania își propune să contribuie la reducerea poluării în mediul urban.

Kaufland a plantat pentru început, cu implicarea angajaților, în cadrul inițiativei „Plantăm fapte bune în România”, aprox. 2000 de puieți din speciile stejar roșu, stejar pedunculat, stejar brumăriu, frasin, dud, ulm, cireș, sâmbovină etc.

Acțiunea de la Kaufland Popa Nan este prima dintr-o serie de 6 plantări de mini-păduri urbane planificate până la finalul anului 2024. Conceptul a fost testat în martie 2023, la magazinul Kaufland Crevedia (Dâmbovița), unde a fost înființată prima mini-pădure urbană, cu 1.000 de puieți pe o suprafață de 1.200 de metri pătrați.

Compania va înființa astfel de păduri și la magazinele Kaufland Emil Racoviță din București, Kaufland Comarnic și Kaufland Zalău.

Construit pe o suprafață totală de peste 6.000 de metri pătrați, hipermarketul oferă clienților accesul la numeroase facilități prietenoase cu mediul.

Clienții au la dispoziție 5 locuri cu acces la stațiile de încărcare pentru mașinile electrice și rastele pentru biciclete, iar pentru a încuraja comportamentele ecologice în rândul clienților, noul magazin Kaufland din București integrează sisteme de colectare separată.

Clienții vor putea accesa în parcare un automat de reciclare dublu, de tip self-service, unde pot recicla ambalaje în schimbul voucherelor de extra-reducere. Pot aduce aici și ambalaje din plastic, sticlă și metal (cu volum de până la 3 litri), garanția de 0,50 RON fiind restituită doar pentru ambalajele cu simbolul „Ambalaj cu garanție” tipărit pe etichetă.

În zona de la intrare, în spațiul amenajat sub forma unei broscuțe țestoase, clienții pot depune pentru reciclare ambalaje ale produselor de îngrijire personală sau de curățenie și vor fi recompensați pe loc cu vouchere de 35% reducere la cumpărarea altor produse noi, din oferta lunară.

Pot fi depuse sticle goale din plastic de șampon, balsam, gel de duș, cremă de corp, de față sau de mâini, apă de gură sau de săpun lichid, dar și recipiente goale de produse de curățenie, precum detergenți de haine sau de vase, soluții de curățare a bucătăriei, băii, pardoselii sau geamurilor.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.500 de magazine în 8 țări, 150.000 de angajați și o rețea de 173 de magazine în România.

În 2023, Kaufland România a primit pentru a cincea oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală.

Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață.

Share this article
Prev Post

S-a prelungit perioada de aplicare în programul de granturi „Cu Apele Curate”, susținut de Lidl

Next Post

ING anunță rezultatele programului de granturi „Adoptă un Proiect” 2023 și o sponsorizare suplimentară de 1,3 milioane de euro către Asociația Inima Copiilor

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next