Companii responsabile față de mediu și oameni

Secom Healthcare Group publică al 2-lea raport de sustenabilitate. Performanțele companiei în 2022-2023 și planurile de viitor

Secom Healthcare Group, lider pe piața suplimentelor alimentare din România, a lansat al 2-lea raport de sustenabilitate, oferind o perspectivă completă asupra activității și performanțelor sociale, economice și de mediu din perioada 2022-2023, precum și asupra planurilor de viitor.

Compania raportează atingerea a 70% dintre cele 31 de obiective stabilite, reafirmând angajamentul pentru o dezvoltare sustenabilă și responsabilă.

Raportul intitulat „20 de ani de alegeri responsabile” a fost realizat conform standardelor internaționale Global Reporting Initiative (GRI), împreună cu echipa de consultanți The CSR Agency, și este rezultatul unei analize complexe, care a implicat consultarea a peste 600 de stakeholderi externi și interni, precum și o evaluare detaliată a activității companiei din perioada 2022-2023.

Performanțe importante și obiective atinse în perioada 2022-2023 sunt grupate sub capitolele Alegeri responsabile pentru o economie sustenabilă; Alegeri responsabile pentru o societate sănătoasă; Alegeri responsabile pentru dezvoltarea echipei; Alegeri responsabile pentru comunitate.

Alegerile responsabile pentru un mediu curat sunt reflectate astfel:

  • 83% din energia electrică consumată în 2023 a provenit din surse regenerabile, aproape dublu față de 2022
  • 48,53% din recipientele de plastic folosite pentru ambalarea produselor Good Routine® au fost fabricate din plastic reciclat în 2023
  • 44% din sediile Secom folosesc exclusiv energie regenerabilă

Sprijinul pentru comunități s-a tradus prin: 

  • 62 de organizații (ONG-uri, spitale, unități de învățământ) susținute financiar, cu produse și/sau prin acțiuni de voluntariat
  • 1,5 milioane lei investiți în proiecte sociale în 2022-2023
  • Prin programul intern „Împreună în slujba binelui” Secom a susținut financiar și prin voluntariat 17 proiecte sociale axate pe două obiective prioritare de dezvoltare durabilă din strategia de investiții comunitare a organizației: sănătate și bunăstare, respectiv educație de calitate. 142 de oameni din echipă s-au implicat în propunerea și implementarea proiectelor

Călătoria Secom spre sustenabilitate continuă cu 30 de obiective stabilite pe cele cinci direcții prioritare ale strategiei de dezvoltare durabilă: Etică pentru performanță în afaceri; Calitate pentru sănătate; Dezvoltare pentru echipă; Implicare pentru comunitate și Eficiență pentru mediu. Câteva dintre aceste obiective sunt: evaluarea amprentei de carbon a companiei prin inventarul emisiilor pentru scopurile 1 și 2, producerea a cel putin 60% din numărul de ambalaje ale produselor Good Routine din plastic reciclat, creșterea ponderii energiei regenerabile utilizate în 50% din sediile Secom, sprijinirea comunităților prin alocarea a 20% din impozitul pe profit pentru sponsorizări.

Accesează Raportul „20 de ani de alegeri responsabile

Share this article
Prev Post

SGR, după 1 an de implementare: Românii au returnat peste 3 miliarde de ambalaje

Next Post

95% dintre cele mai mari 250 de companii din lume publică în prezent țintele de reducere a emisiilor de carbon (studiu)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next