Companii responsabile față de mediu și oameni

Transavia lansează Autentic Românesc, un program de asociere și promovare a celor mai valoroase și sustenabile mărci românești

Transavia, una dintre finalistele programului BVB Made in Romania din acest an, propune o platformă de asociere și creștere a vizibilității celor mai valoroase și sustenabile mărci românești, prin acțiuni diverse și inedite – de la promovarea de conținut gastronomic și de lifestyle original, la crearea unor experiențe exclusiviste pentru consumatorii români.

Lansarea platformei Autentic Românesc, prin colaborarea mărcilor de carne de pui Fragedo (Transavia), retailer-ului de mobilier Mobexpert, pastelor Monte Banato (Pangram Reșița) și vinurilor Cramelor Recaș, marchează „Ziua Națională a produselor agroalimentare românești”, sărbătorită anual pe 10 octombrie.

„Acest demers este o oportunitate de unire a forțelor proprietarilor de mărci românești pentru a-și inspira publicurile și a le reaminti rolul esențial pe care aceste companii îl au pentru dezvoltarea comunităților: de la consumatori, angajați și parteneri de afaceri. Urmărim, prin calitatea produselor pe care le oferim împreună cu partenerii noștri din acest proiect, să creștem ponderea celor care preferă produsele ce provin din România, fiindcă știm că brand-urile românești mai au, încă, de recuperat la acest capitol. Totodată, mesajele noastre vor contribui, pe lângă creșterea atașamentului față de mărcile românești, la generarea de venituri, de locuri de muncă și la îmbunătățirea reputației naționale și la păstrarea unor tradiții de realizare a produselor.” – declară Linda Willy, Director de Marketing Transavia.

„La Cramele Recaș, fiecare activitate pe care o derulăm în mod sustenabil pentru comunitatea noastră are la bază principiile unui business autentic românesc, dezvoltat cu ajutorul pasiunii, dedicării și a respectului pentru iubitorii vinului din soare de pe plai bănățean. Colaborarea alături în acest proiect ne bucură și ne reconfirmă că pasiunea e „ingredientul” principal ce reunește întreaga activitate a partenerilor implicați. Prin intermediul acestui parteneriat ne dorim să continuăm procesul de promovare al vinului românesc în rândul comunității noastre”, declară Paul Aparaschivei, Director de Marketing Cramele Recaș.

„Mobexpert acordă o importanță deosebită produselor realizate în România, create de designerii noștri și realizate în fabricile proprii. Inovăm constant pentru că ne dorim să fim cât mai aproape de clienții noștri și să le oferim produse de calitate la prețuri corecte. În plus, producția în fabricile locale ne ajută să oferim  produse noi, în tendințe, și cu termene de livrare rezonabile. Colecția Fabricat în România din portofoliul Mobexpert este în topul preferințelor clienților noștri. Faptul că 60% dintre ei cumpără piese de mobilier și decorațiuni realizate pe piața locală este un motiv de bucurie și de mândrie.” – spune Adelina Badea, CEO Mobexpert.

Un recent studiu sindicalizat, realizat de Reveal Marketing Research în perioada 08-17.08.2022, susținut și de Transavia, a arătat că, pentru aproape jumătate dintre respondenți, este important ca produsele pe care le cumpără să fie produse în România, iar 44% declară că, dacă ar avea de ales între două produse, l-ar alege pe cel românesc.

Programul Autentic Românesc se înscrie în misiunea Transavia de a contribui la calitatea vieții oamenilor, asigurând hrană sustenabilă, sănătoasă și sigură, de la bob la furculiță, și de a avea un impact pozitiv în societate.

Share this article
Prev Post

PepsiCo va produce chipsurile Cheetos și Lay’s folosind energie verde olandeză

Next Post

Ateliere fără Frontiere organizează un curs gratuit pentru ONG-urile din București pe tema dezvoltării durabile și economiei circulare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next