Companii responsabile față de mediu și oameni

TRANSAVIA marchează #ZiuaSustenabilității publicând al 4-lea Raport de Sustenabilitate. Peste 6,2 milioane de lei au fost investite de companie pentru binele comunităților, în 2022

TRANSAVIA, liderul pieței de carne de pui din România, marchează #ZiuaSustenabilității în România publicând cel de al patrulea Raport de Sustenabilitate. Sub motto-ul „Contribuind la un viitor mai verde”, raportul aferent anului financiar 2022 prezintă ambițiile reputatei afaceri de familie cu capital 100% românesc în direcția dezvoltării durabile.

Raportul pune în valoarea abordarea integrată a modelului de afaceri al companiei, care asigură calitatea, siguranța și durabilitatea în toate etapele lanțului de producție, de la bob la furculiță. Această abordare a asigurat înregistrarea de progrese notabile în ceea ce privește obiectivele de sustenabilitate, pe toți cei patru piloni strategici ai TRANSAVIA: Producție responsabilă; Grija față de Mediu; Responsabilitate față de angajați; Implicare cu impact social.

„Suntem hotărâți să fim un exemplu de excelență și să încurajăm schimbările pozitive în modul în care sectorul nostru funcționează. În acest demers al nostru prin care dorim să contribuim semnificativ la tranziția către o economie mai verde, TRANSAVIA a inițiat în 2022 o investiție majoră în energie verde, cu o valoare de aproximativ 35 de milioane de euro, din fondurile proprii. Prin acest pas esențial în direcția noastră de dezvoltare pentru un viitor verde, ne vom asigura energia necesară proceselor de producție și vom reduce impactul asupra mediului”, spune Ioan Popa, Președinte și Fondator TRANSAVIA.

„Viziunea noastră pentru un viitor mai verde, prezentată în cel de al 4-lea Raport de Sustenabilitate pe care îl publicăm astăzi, chiar de Ziua Sustenabilității, este cu atât mai importantă cu cât schimbările climatice reprezintă cea mai mare provocare a vremurilor noastre. Ne-am asumat obiective ambițioase, în relație cu Obiectivele de Dezvoltare Durabilă ale Națiunilor Unite, care includ reducerea semnificativă a emisiilor de carbon, menținerea celor mai înalte standarde de siguranță și calitate pentru produse, îmbunătățirea continuă a bunăstării animalelor,  accelerarea digitalizării, utilizarea de energie regenerabilă în proporție de până la 100% pe întreg lanțul de producție, implicarea în proiecte cu impact pozitiv la nivelul comunităților. Toate acestea în timp ce continuăm să oferim produse de carne de pui autentice, de cea mai înaltă calitate și siguranță, într-un mod responsabil. Iar noul Raport arată progresul pe care l-am înregistrat, de la bob la furculiță”, spune Theodora Popa, Vicepreședinte TRANSAVIA.

Grija față de Mediu a companiei în 2022 a însemnat:

  • 659,845 tone CO2 reduse prin reciclarea deșeurilor de ambalaje
  • 8,644 tone CO2 reduse prin reutilizare prin închiriere a ambalajelor de lemn-paleți
  • până la 99,45% grad de valorificare a deșeurilor
  • reducerea cu circa 91% a concentrației de pulberi față de valoare maximă admisibilă legală (valori obținute prin evaluări efectuate de către Laborator de mediu acreditat)
  • 4120,4 KWP putere instalată prin panouri fotovoltaice în 2022

În ceea ce privește Implicarea cu impact social, compania raportează pentru 2022 o valoare totală a sponsorizărilor de peste 6.2 milioane de lei, care au contribuit, prin intermediul a 39 de entități din domeniul social, medical, educațional, sportiv, universitar, la binele comunităților.

Raportul de Sustenabilitate TRANSAVIA poate fi accesat AICI.

Share this article
Prev Post

Top Quality Management organizează un curs online de Managementul Deșeurilor

Next Post

ENGIE Romania și-a lansat Raportul de Sustenabilitate pentru 2022. Valorea investițiiilor în proiecte de responsabilitate socială a fost de 7,4 mil. lei

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next