Companii responsabile față de mediu și oameni

Mars își va înjumătăți emisiile de carbon cu aproximativ 15 milioane de tone până în 2030

Compania Mars a lansat Foaia de Parcurs Mars Net Zero. Aceasta este un plan de acțiune decisiv pentru a obține zero emisii nete de gaze cu efect de seră (GES) în întregul său lanț valoric până în 2050. Planul include un nou obiectiv aprobat de Science Based Targets Initiative. Obiectivul constă în reducerea emisiilor de carbon cu 50% până în 2030. Acesta va porni de la un nivel de referință din 2015, ca etapă intermediară spre Net Zero până în 2050.

Care este nivelul emisiilor de carbon al Mars?

Compania a atins cel mai mare nivel al emisiilor în 2018. Mars a redus emisiile de GES în termeni absoluți cu 8% sau 2,6 milioane de tone metrice față de un nivel de referință din 2015. Afacerea a crescut cu 60% în această perioadă.

Ce își propune Mars pentru atingerea obiectivului Net Zero?

Mars va investi peste 1 miliard de dolari în următorii trei ani. Compania va continua să aloce resurse financiare în funcție de necesități până la atingerea obiectivului Net Zero. Mars ia măsuri imediate pentru a reduce emisiile de GES în toate activitățile sale, pentru a contribui la construirea unui viitor mai bun și mai sustenabil pentru toți. Net Zero se referă la o stare în care gazele cu efect de seră sunt reduse semnificativ. În același timp se asigură că orice alte emisii care nu pot fi eliminate sunt compensate.

Citește și: Un start-up spaniol vrea să revoluționeze reciclarea capsulelor de cafea. Majoritatea ajung la groapa de gunoi

Publicarea planului vine după anunțul recent al IPCC (Intergovernmental Panel on Climate Change), sprijinit de ONU, conform căruia în problema climatică este necesar să se ia măsuri drastice “acum ori niciodată” pentru a evita un “dezastru”.

Cum a fost creat Planul Net Zero Mars?

Planul a fost publicat pe fondul rezultatelor unui nou sondaj realizat de Ipsos, contractat de Mars, care arată că:

– în medie 69% dintre adulții din cele mai mari 7 economii ale lumii consideră că întreprinderile ar trebui să se concentreze asupra combaterii schimbării climatice la fel (32%) sau mai mult (37%) decât asupra provocărilor economice.

Consultă studiul AICI.

Citește și: Nestlé, Danone, Carrefour, Auchan și McDonalds, printre corporațiile ”Big Food” care nu iau suficiente măsuri pentru a reduce utilizarea plasticului

Poul Weihrauch, CEO Mars a spus “2050 poate părea un viitor îndepărtat, dar progresele pe care le vom face în următorii șapte ani sunt esențiale. Generația mea de directori executivi are capacitatea și responsabilitatea de a contribui la reduceri reale ale emisiilor și de a îndrepta afacerile către Net Zero până în 2050. Acesta este motivul pentru care Mars s-a angajat să asigure reducerea cu 50% a emisiilor de GES până în 2030.

Nu putem aștepta ca economia să se îmbunătățească; trebuie să mergem înainte cu investiții care să ne protejeze afacerea atât astăzi, cât și în viitor. Așa cum am mai spus, profitul și responsabilitatea nu sunt dușmani. Investițiile în climă nu reprezintă un compromis între planetă și productivitate sau între mediu și ocuparea forței de muncă. Consumatorii și Asociații noștri și le doresc în mod clar pe amândouă – și noi la fel. Investiția în reducerea emisiilor este o politică de afaceri sănătoasă, este realizabilă, accesibilă și absolut necesară.”

Citește și: UE a lansat prima fază a Mecanismului de ajustare a carbonului la frontieră. Emisiile asociate produselor importate vor fi taxate din 2026

Mars își propune să reducă emisiile în termeni absoluți cu 50% până în 2030. Înseamnă o reducere cu aproximativ 15 milioane de tone metrice, pornind de la reducerea de 8% a GES de până acum.

Cum va atinge Mars Net Zero?

Pentru a atinge Net Zero, Mars se va concentra pe:

  • Tranziția către energie 100% regenerabilă
  • Reproiectarea lanțurilor sale de aprovizionare pentru a opri defrișările
  • Extinderea inițiativelor în domeniul agriculturii climatice inteligente
  • Optimizarea rețetelor
  • Îmbunătățirea și optimizarea logisticii
  • Încorporarea acțiunii climatice în afaceri

Află mai multe despre strategie aici.

Mars, Incorporated este ghidat de convingerea că lumea pe care o vrem mâine începe cu modul în care facem afaceri astăzi. Mars transformă, inovează și evoluează pentru a avea un impact pozitiv asupra lumii. În portofoliul nostru divers și în creștere de gustări, mâncare și produse și servicii pentru animale de companie, avem peste 140.000 de Asociați dedicați. Cu peste 47 de miliarde de dolari în vânzări anuale, producem unele dintre cele mai îndrăgite mărci din lume, printre care Ben’s Original™, CESAR®, Cocoavia®, DOVE®, EXTRA®, KIND®, M&M’s®, SNICKERS®, PEDIGREE®, ROYAL CANIN®, și WHISKAS®. Creăm O Lume Mai Bună pentru Animale de Companie prin rețeaua noastră globală de spitale veterinare și servicii de diagnoză — printre care AniCura, BANFIELD™, BLUEPEARL™, Linnaeus și VCA™ — folosind tehnologii de ultimă generație pentru a dezvolta programe revoluționare în domeniul screening-ului genetic și al testării de ADN.

Share this article
Prev Post

Un startup spaniol vrea să revoluționeze reciclarea capsulelor de cafea. Majoritatea ajung la groapa de gunoi

Next Post

Ministrul olandez al climei cere politici internaționale de eliminare a facilităților fiscale pentru sectorul combustibililor fosili

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next