Companii responsabile față de mediu și oameni

Vodafone UK își extinde oferta de telefoane recondiționate și lansează o campanie de promovare a economiei circulare în colaborare cu muzicianul Sam Ryder

Cea mai recentă campanie Vodafone UK, în care apare cântărețul și compozitorul britanic Sam Ryder, marchează, pe de o parte, extinderea ofertei de telefoane recondiționate a Vodafone, dar și prima colaborare a muzicianului cu un brand pentru o reclamă TV.

Dispozitivele recondiționate de la Vodafone susțin angajamentul companiei de a reduce cantitatea de deșeuri electrice și electronice și de a promova o economie circulară. Vodafone s-a angajat să reducă emisiile de carbon și deșeurile electronice și să își ajute clienții să facă același lucru. Vodafone va ajunge la un nivel net zero pentru operațiunile sale din Marea Britanie până în 2027, activitatea și rețeaua sa sunt alimentate cu energie electrică 100% regenerabilă și a trecut recent la cartele SIM fabricate din plastic reciclat.

Context

  • un studiu recent, citat de Vodafone, arată că 32% dintre cetățenii britanici dețin în prezent un telefon recondiționat, în timp ce 24% dintre aceștia se gândesc să cumpere unul;
  • cercetările arată că telefoanele mobile sunt cele mai populare articole second-hand sau recondiționate în rândul cetățenilor britanici, urmate de laptopuri (26%), televizoare (22%) și tablete (21%);
  • persoanele din generația Z sunt cele mai înclinate să achiziționeze un dispozitiv recondiționat (61%), comparativ cu cei din generația Boomers, dintre care doar 21% sunt interesați.

Comunicatul Vodafone UK

Share this article
Prev Post

Tetra Pak și-a prezentat noile inițiative și investiții în domeniul reciclării în contextul Zilei Pământului

Next Post

Tesco a lansat o soluție de ambalare complet circulară pentru gama sa principală de mâncăruri gata preparate refrigerate

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next