50 de entități private au aderat până în prezent la Angajamentul pentru mediu, lansat de eMAG

Angajamentul pentru mediu, primul demers din România care reunește comunitatea de business în asumarea unui viitor sustenabil, lansat de eMAG, are în prezent 50 de membri din toate industriile, împărțiți ca mărime și sector astfel: 11 microîntreprinderi; 21 de IMM-uri; 17 companii; 2 ONG-uri.

Organizațiile care își iau acest Angajament trebuie să își calculeze amprenta de carbon; să ia măsuri pentru a reduce amprenta de carbon și pentru a compensa emisiile care nu au putut fi evitate, în mod voluntar, dacă urmăresc să ajungă mai repede la net zero; să își publice un raport de activitate nonfinanciar și să adere la o inițiativă globală cu un obiectiv similar.

Printre entitățile care au semnat Angajamentul pentru mediu, se numără: Ascendis, Automotive Mobility Solutions, Banca Transilvania, BRD, Glovo, ING, Pehart, Raiffeisen Bank, Zentiva.

Total
1
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Prev
Schneider Electric lansează 2 produse solare care oferă energie verde pentru comunitățile cu acces limitat la energie

Schneider Electric lansează 2 produse solare care oferă energie verde pentru comunitățile cu acces limitat la energie

Schneider Electric, lider în transformarea digitală a managementului energiei și

Next
Adolescenții români cred că cele mai mari probleme de mediu sunt schimbările climatice, poluarea aerului și despăduririle (studiu)

Adolescenții români cred că cele mai mari probleme de mediu sunt schimbările climatice, poluarea aerului și despăduririle (studiu)

95,2% dintr-un eșantion de 614 adolescenți din România, de 15-18 ani, din mediul

You May Also Like