Companii responsabile față de mediu și oameni

Kaufland lansează „Atenție, delicios!”, prima campanie integrată anti-risipă alimentară

De „Ziua Internațională de conștientizare asupra risipei alimentare” și pentru a combate această problemă extrem de importantă a societății de astăzi, Kaufland România lansează „Atenție, delicios!”, prima campanie integrată anti-risipă alimentară,  ca parte a strategiei companiei ca până în 2030 să reducă cu până la 50% risipa alimentară din toate magazinele și să crească nivelul de conștientizare al acestui fenomen și în rândul consumatorilor.

Printre alimentele perfect consumabile care ajung cel mai des la coșul de gunoi se numără fructele și legumele cu aspect ușor deteriorat, ce nu se conformează standardului estetic, sau produsele care ating data recomandată de consum. Gustul alimentelor este întodeauna mai important decât aspectul lor. Chiar și atunci când nu au parte de o formă perfectă, gustul fructelor și legumelor poate fi excelent. Pentru a atrage atenția consumatorilor, în următoarea perioadă în 20 de magazine Kaufland vor fi disponibile fructe și legume autohtone ”imperfecte”.

Mai mult decât atât, pandemia a accentuat risipa alimentară atât în Europa, cât și la nivel local. În acest context, campania integrată Kaufland România presupune o abordare holistică și complexă, implementată în magazinele din întreaga țară, alături de ONG-uri, parteneri, angajați și clienți.

La începutul acestui an, Kaufland a lansat Cantina socială, un proiect ce se adresează familiilor cu venituri mici și persoanelor fără adăpost. Zilnic, de luni până vineri sunt pregătite 700 de porții de mâncare caldă de către personalul specializat, pentru a fi distribuite de reprezentanții Asociației Șansa Ta către persoane vulnerabile și către ONG-uri partenere aflate în legătură cu acestea. Kaufland România asigură produsele necesare pentru prepararea meselor comunitare. O parte din alimente provin din stocurile aflate în vânzare accelerată, iar meniul zilnic este stabilit urmărind folosirea optimă a tuturor resurselor. Până în prezent, 48 de tone de alimente au fost salvate, în principal carne, fructe și legume. Peste 100.000 de porții au fost oferite celor în nevoie.  

„Datele Departamentului pentru Dezvoltare Durabilă ne arată că românii aruncă zilnic 6000 de tone de alimente. Cifrele sunt și mai îngrijorătoare dacă ne gândim că aproape 1 miliard de oameni din întreaga lume suferă din cauza foametei. Ne dorim să fim parte din soluție în această problemă societală și să contribuim printr-o campanie integrată, bazată pe cei 4 termeni cheie: reducere-evitare-educare-utilizare și recuperare”, declară Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs Kaufland România.

Detaliile complete cu privire la campania anti-risipă alimentară derulată de Kaufland România sunt disponibile pe kaufland.ro/risipa-alimentara.

Despre Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.350 de magazine în 8 țări, 139.000 de angajați și o rețea de 146 de magazine în România. În 2021, Kaufland România a primit pentru a patra oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate-preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață.

Share this article
Prev Post

Caravana Schimbă petul cu biletul a ajuns în 7 orașe din România

Next Post

HP Inc., parteneriat cu Pădurea Copiilor pentru un nou proiect de împădurire în sudul României

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next