Companii responsabile față de mediu și oameni

Caravana Schimbă petul cu biletul a ajuns în 7 orașe din România

Caravana „Schimbă PET-ul cu biletul”, inițiată de Kaufland și Asociația Act for Tomorrow la începutul acestei veri în Constanța, a ajuns până acum în alte 5 orașe din România, Craiova, Iași, Timișoara, Buzău, Galați, urmând ca al 6-lea oraș să fie selectat printr-un concurs pe Fb., cu implicarea publicului.  

Cei dornici să participe trebuie să aibă la ei 5 deșeuri (PET-uri, doze de aluminiu, sticlă) și să le introducă în aparatele automate de colectare Tomra, puse la dispoziție de Kaufland România. În urma acestui proces, pentru cei ce au colectat deșeurile separat, automatele vor elibera un cupon în baza căruia se poate primi biletul pentru mijloacele de transport în comun, valabil pentru două călătorii, de la voluntarii prezenți la fiecare punct de colectare.

„Grija față de mediu este o prioritate pentru Kaufland România și ne bucurăm că tot mai mulți români aleg să protejeze natura folosind infrastructura de colectare din parcările magazinelor noastre. Prin caravana «Schimbă PET-ul cu biletul» încurajăm adoptarea unui comportament responsabil, iar toți participanții din cele cinci orașe vor beneficia atât de bilete gratuite pentru mijloacele de transport în comun, cât și de reducerea oferită produselor marcate cu semnul Reciclezi și salvezi. Campania face parte din strategia REset Plastic a grupului Schwarz, prin care vrem să facem realitate viziunea «Mai puțin plastic – circuite închise»”, a declarat Katharina Scheidereiter, CSR Manager Kaufland România.

Extinderea campaniei este posibilă deoarece, începând cu 1 septembrie, toate magazinele Kaufland din țară dispun de infrastructuri de reciclare de tip self-service pentru trei tipuri de ambalaje: PET-uri (cu volum de până la 3 litri), sticlă și doze de aluminiu (cu volum de până la 1 litru), Kaufland devenind astfel primul retailer din România, care oferă o rețea de automate de reciclare în toate orașele. În plus, în cadrul campaniei „Consumul excesiv de ambalaje dăunează grav comunității”, Kaufland recompensează toți consumatorii care vor adopta un comportament ecologic. Astfel că, la fiecare 5 ambalaje reciclate la automatele de reciclare, consumatorii primesc cupoane de 20% reducere, pentru o anumită categorie de produse ce se actualizează lunar cu sprijinul furnizorilor.

Caravana Schimbă PET-ul cu biletul este o continuare a inițiativei inedite „Schimbă PET-ul cu biletul”, lansată la începutul acestei veri în Constanța, în scopul încurajării folosirii transportului public, precum și al colectării și reciclării deșeurilor. Astfel, fiecare pasager care alege deplasarea cu mijloacele de transport în comun, în defavoarea mașinii personale, consumă cu 114 grame dioxid de carbon mai puțin pentru fiecare kilometru parcurs. Campania „Schimbă PET-ul cu biletul” face parte din programul „Acționăm pentru Ape”, dezvoltat de Kaufland România și Act for Tomorrow. Totodată, campania face parte și din Programul Național Vinerea Verde, inițiat de Ministerul Mediului, o inițiativă menită să reducă poluarea cauzată de transportul cu mașinile personale în marile orașe, prin care toți cetățenii sunt încurajați să utilizeze transportul alternativ pentru deplasarea la și de la serviciu.

Sursa foto: pagina de Fb Act for Tomorrow

Share this article
Prev Post

Nestlé investește 1,2 miliarde CHF pentru sprijinirea tranziției către un sistem alimentar regenerativ

Next Post

Kaufland lansează „Atenție, delicios!”, prima campanie integrată anti-risipă alimentară

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next