Companii responsabile față de mediu și oameni

Kaufland demarează campania „Consumul excesiv de ambalaje dăunează grav comunității” în Craiova 

Kaufland România dă startul campaniei „Consumul excesiv de ambalaje dăunează grav comunității” în Craiova, ce are ca scop încurajarea reciclării și resetarea modului de a folosi plasticul. Compania pune la dispoziția clienților automate de reciclare în toată rețeaua de magazine din oraș și promovează un consum responsabil. 

Pentru fiecare 5 ambalaje reciclate la automatele de reciclare, consumatorii primesc cupoane de 20% reducere, pentru o anumită categorie de produse ce se actualizează lunar.   

Toate magazinele Kaufland din Craiova dispun de infrastructuri de reciclare de tip self-service pentru trei tipuri de ambalaje: PET-uri (cu volum de până la 3 litri); sticlă; doze de aluminiu (cu volum de până la 1 litru). 

În 2020, românii au reciclat aproximativ 3 milioane de ambalaje, echivalentul a 400 de tone de deșeuri, prin intermediul automatelor de colectare din magazinele Kaufland România din întreaga țară. 

Kaufland și-a propus ca până în anul 2025 utilizarea plasticului să fie redusă cu 20%, iar 100% din ambalajele produselor marcă proprie să fie realizate din materiale care permit un nivel maxim de reciclabilitate. 

În plus, din grijă pentru mediu, Kaufland România anunță eliminarea intergrală a plasticului negru din ambalajele produselor marcă proprie, până la finalul anului 2021. 

Compania investește constant în soluții sustenabile, fiind desemnată în 2020 Cea mai sustenabilă companie din România pentru al treilea an consecutiv. Distincția este acordată de către CSR Index, singurul ranking anual de acest tip din România, bazat pe o analiză independentă care evaluează companiile din România după o serie de parametri internaționali.

Share this article
Prev Post

15 locuințe vor fi dotate cu electrocasnice moderne în programul CEZ Vânzare, „Adăpost cu Energie”

Next Post

CEZ Romania. #energiepentrubine în Mehedinți prin proiectul Generatorii de bine

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next