ING Bank România lansează o campanie de strângere de fonduri în parteneriat cu Fundația Conservation Carpathia (FCC) pentru a susține eforturile fundației pentru programele de faună sălbatică și gestionarea conflictelor om-animale sălbatice din comunitățile locale, care fac parte dintr-un proiect amplu de protejare a naturii sălbatice din Munții Făgăraș, în vederea realizării în viitor a unei zone protejate sub forma unui Parc Național. În cadrul campaniei, cele două entități au obiectivul de a strânge 100.000 de euro, incluzând donația din partea băncii și susținerea clienților ING.
De peste 12 ani Fundația Conservation Carpathia se implică activ în conservarea pădurilor din zona Munților Făgăraș, reușind până astăzi să pună sub strictă protecție peste 26.000 de hectare. 2011 a fost anul în care fundația a început să lucreze și în slujba protejării animalelor sălbatice adăpostite de acești munți emblematici, ajungând până astăzi la gestionarea a 4 fonduri cinegetice. Modelul de management este unul modern, care folosește tehnologii de ultimă generație în conservarea animalelor sălbatice, precum și în vederea gestionării relației acestora cu oamenii din comunitățile locale învecinate.
„Protejarea mediului devine dincolo de o misiune, o necesitate pentru fiecare dintre noi. Una prin care ne putem îngriji că mediul în care vom trăi în următorii ani e unul sănătos. Pentru ING, atenția acordată tranziției către economia verde începe cu decizii la nivelul băncii, un mod de a face business și e completat începând cu 2021 și cu parteneriate sociale alături de societatea civilă. Pentru că ultimul an a indicat și un interes tot mai mare al clienților de a se implica în cauze de sustenabilitate și, mai precis, de mediu, ne-am alăturat misiunii Conservation Carpathia. Facilităm strângerea de fonduri prin donațiile rapide în Home’Bank, iar suplimentar aducem noi moduri de implicare cu aliați din zona de gaming sau comunitatea ING din social media. Campaniile caritabile în Home’Bank devin o tradiție pentru ING Bank și avem încredere că alături de clienții noștri vom contribui considerabil și de această dată pentru a susține eforturile remarcabile ale Fundației Conservation Carpathia.”, spune Silvia Mihăilescu, Director Marketing, Comunicare și CSR ING Bank România.
Banii strânși vor fi folosiți pentru rezolvarea problemelor urgente în zonă în următorul an și acoperirea cheltuielilor curente. Printre acestea se numără:
– Montarea de garduri electrice în gospodăriile afectate de urși;
– Angajarea și pregătirea unor pădurari (rangeri) care să acționeze în echipe de intervenție rapidă pentru alungarea animalelor sălbatice atunci când acestea devin o amenințare;
– Compensarea fermierilor atunci când există daune în rândul animalelor domestice;
– Monitorizarea animalelor;
– Alte cheltuieli curente precum hrana pentru animale și instruirea fermierilor.
De exemplu, o donație de 50 de lei hrănește timp de o lună un Ciobănesc Carpatin care poate păzi o gospodărie. Cu 75 de lei este asigurată funcționarea unei camere de monitorizare a animalelor sălbatice pentru o săptămână. Cu 100 de lei este susținut un curs de instruire pentru fermieri, despre cum să prevină conflictele cu urșii.
Detalii despre pot contribui persoanele care doresc să se implice: aici
Comunitatea de gaming din România se alătură cauzei
Opt gameri din România se alătură cauzei și vor implementa campanii de strângere de fonduri pe propriile canale de livestreaming în timp ce demonstrează cât de dificil este să te joci atunci când mediul tău este afectat. Printre aceștia se numără Micutzu, Jaxi, Tedereu, Theo Zeciu, Amy Claire, AlexaTV, Palash și Tudor Butan.
Totodată, compania Gameloft s-a alăturat campaniei prin promovarea acesteia pe canalele proprii și introducerea de bannere cu trimitere către pagina de donații în jocuri pentru mobil și tabletă. Printre cele mai cunoscute sunt Asphalt 9, Asphalt 8, Minion Rush, Dragon Mania Legends și Gangster Vegas.
Despre ING
ING Bank România este parte a ING Group, instituție financiară internațională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 38,8 de milioane de clienți individuali, companii sau instituții din peste 40 de țări.
Înființată în 1994, ING Bank România este în prezent o bancă universală cu peste 1,6 mil. clienți, oferind produse și servicii tuturor categoriilor de clienți – companii mari și mici, instituții financiare, mici antreprenori și persoane fizice. ING Bank România este a patra bancă în top 10 bănci locale, conform activelor, și singura bancă cu creștere organică, fără achiziții de portofolii de clienți sau alte bănci. Misiunea ING este aceea de a-i susține pe oameni să fie cu un pas înainte, în viață și în afaceri.