Pentru al 4-lea an consecutiv, clasamentul Best Global Brands realizat de firma globală de consultanță Interbrand a inclus Samsung Electronics în top 5 branduri globale – după Apple, Microsoft, Amazon și Google.
Valoarea brandului Samsung, care conform evaluării din acest an a ajuns la 91.4 miliarde de dolari, a crescut în toate domeniile de activitate în 2023, chiar și în contextul unei cereri lente în industria IT globală. Potrivit Interbrand, evaluarea Samsung Electronics a fost influențată pozitiv de:
- Îmbunătățirea constantă la nivelul întregii companii a experienței oferite clienților pe baza strategiei ”One Samsung”;
- Nivelul crescut de conectivitate și experiențe de joc îmbunătățite prin portofoliul larg de produse al companiei și SmartThings;
- Rolul companiei ca lider în viitoarele tehnologii inovatoare, cum ar fi 6G, inteligența artificială (AI), automobilele, realitatea augmentată (AR) și realitatea virtuală (VR);
- Acțiuni consecvente pentru consolidarea poziției de lider ESG prin activități ecologice în toate liniile de produse.
„Datorită sprijinului clienților noștri din întreaga lume, valoarea brandului Samsung Electronics a continuat să crească constant, într-un mediu de afaceri provocator. Ne vom strădui întotdeauna să fim un brand iubit de clienții noștri, conducând în inovația tehnologică, asigurând experiențe semnificative și continuând eforturile noastre de sustenabilitate.” a declarat YH Lee, președintele Biroului Global de Marketing al Samsung Electronics. (foto)
Eforturile făcute de Samsung în direcția protejării mediului includ creșterea utilizării materialelor reciclate, cum ar fi materialele plastice din plasele de pescuit aruncate, sticla și aluminiul din seria Galaxy S23 și Galaxy Z Flip5ᆞFold5, licențierea deschisă a tehnologiei celulelor solare ce permit încărcarea doar cu lumina din interior utilizate în televizoare, colaborarea cu Patagonia pentru filtrul Less Microfiber folosit la mașinile de spălat și introducerea modului de energie AI în SmartThings Energy.