Companii responsabile față de mediu și oameni

LIDL și WWF își unesc forțele pentru protejarea mediului

lidl si wwf ecsr
lidl si wwf ecsr

Lidl împreună cu WWF au anunțat începutul unui parteneriat strategic la nivel internațional pentru o periodă de cinci ani, activ în 31 de țări. Cooperarea pe termen lung cu WWF se va concentra pe activitatea întregului lanț valoric Lidl, contribuind astfel la abordarea provocărilor ecologice globale ale prezentului, asigurând accesul mai multor oameni la alegeri mai sustenabile și încurajând activitatea economică în armonie cu natura și în limitele planetare.

Parteneriatul reprezintă o nouă cărămidă în consolidarea angajamentului față de sustenabilitate pe care Lidl îl promovează ca parte a strategiei sale internaționale de sustenabilitate. Obiectivul comun al acestui parteneriat este de a le permite clienților să facă alegeri mai sustenabile.

„Fiind unul dintre cei mai mari retaileri alimentari, suntem conștienți de responsabilitatea și de influența noastră. Ne asumăm responsabilitatea de a ne desfășura activitatea în limitele planetare. Pentru noi, Lidl, sustenabilitatea nu este doar o chestiune de atitudine, ci și baza pentru viabilitatea modelului nostru de business pe viitor. Cu sprijinul și expertiza WWF, ne vom duce angajamentul față de sustenabilitate la următorul nivel. Putem depăși provocările globale majore, cum ar fi schimbările climatice și pierderea biodiversității, doar dacă lucrăm împreună. De aceea, ne bazăm pe acest parteneriat puternic pentru a le oferi împreună clienților noștri alegeri mai sustenabile în fiecare zi”, a spus Christoph Pohl, Director Achiziții Consiliul de Conducere Lidl Internațional.

Modul în care consumăm alimente și energie este o cauză majoră a dispariției speciilor și a schimbărilor climatice. Pentru a opri și a inversa cea mai mare criză a umanității, avem nevoie urgent de pași îndrăzneți pentru a ne transforma sistemele alimentare și energetice, iar retailul alimentar are un rol important în acest sens. Fiind cel mai mare retailer alimentar din Europa, Lidl are o pârghie internațională enormă pentru a genera schimbări durabile în industrie. WWF este mândru să însoțească Lidl în această călătorie și să sprijine și să provoace compania”, a spus Kirsten Schuijt, Director General WWF International.

Mai puternici împreună, prin acțiuni comune, în 31 de țări

Colaborările naționale existente între Lidl și WWF, de exemplu în Elveția, Austria sau România, sunt acum intensificate, iar cooperarea este extinsă la nivel internațional – pentru că angajamentul durabil nu cunoaște frontiere. Lidl și-a propus ca în viitor să faciliteze și mai mult cumpărăturile sustenabile pentru clienții săi din întreaga lume și să colaboreze cu WWF pentru a oferi opțiuni mai durabile, contribuind în mod activ la transformarea sustenabilă. Parteneriatul cu WWF va sprijini acest obiectiv, axându-se pe următoarele domenii cheie:

  • Conservarea și promovarea biodiversității
  • Gestionarea responsabilă a resurselor de apă
  • Protejarea mediului prin obiective climatice bazate pe știință
  • Construirea și extinderea de lanțuri de aprovizionare transparente și care nu implică defrișări și conversia terenurilor
  • Aprovizionarea responsabilă cu materii prime critice, precum uleiul de palmier, soia, cacao, ceai, cafea, lemn și produse din hârtie
  • Aprovizionarea responsabilă cu pește și fructe de mare și angajamentul de a proteja zonele de pescuit și stocurile critice de pește
  • Angajamentul față de o alimentație echilibrată și alegeri de consum mai conștiente și mai durabile
  • Reducerea risipei alimentare

Pe lângă angajamentul său de-a lungul propriului lanț valoric, Lidl va sprijini diverse proiecte de conservare ale WWF pentru a contribui la protejarea mediului în regiunile din care se aprovizionează.

În imagine: Thomas Vellacott, CEO WWF Elveția, Christoph Pohl, Director de Achiziții Consiliul de Conducere Lidl Internațional și Kirsten Schuijt, Director General WWF International (de la stânga)

Share this article
Prev Post

3.280 de elevi au învățat despre energia regenerabilă în cea de a 2-a ediție a programului ENGIE Eco-Creatorii de energie

Next Post

Aproape 1.700 de copii au învățat să adopte comportamente sustenabile pentru o Românie mai curată, împreună cu RetuRO și Let’s Do It, Romania!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next