Companii responsabile față de mediu și oameni

SHEIN lansează un fond pentru circularitate în industria textilă în valoare de 200 de milioane Euro

  • SHEIN va investi în inițiative care să permită mărcilor, designerilor și artizanilor britanici și europeni să își dezvolte afacerile online și nu numai
  • Fondul pentru circularitate va investi în startup-uri și în alte întreprinderi din Regatul Unit și din UE implicate în promovarea soluțiilor de circularitate din industria textilă

SHEIN, retailerul online global de modă și lifestyle, și-a anunțat angajamentul de a investi 250 de milioane EUR în Regatul Unit și în UE în următorii 5 ani. Angajamentul SHEIN include crearea unui fond de circularitate și investiții operaționale și comerciale menite să consolideze eforturile companiei în domeniul circularității și de sprijinire a ecosistemului antreprenorial local din Regatul Unit și Europa.

Inițiativa emblematică a programului de investiții va fi lansarea Fondul pentru circularitate, cu o valoare inițială de 200 de milioane EUR. Fondul va sprijini întreprinderile nou-înființate și întreprinderile din Europa și Regatul Unit care dezvoltă tehnologii și soluții de ultimă generație în domeniul reciclării și circularității în sectorul textil.

SHEIN va fi investitorul de bază al Fondului pentru circularitate și invită întreprinderile, instituțiile financiare și fondurile de investiții din întreaga lume să co-investească în fond.

50 de milioane EUR din angajamentul inițial de 250 de milioane este destinat inițiativelor de sprijinire a mărcilor, designerilor și artizanilor din Regatul Unit și din UE în vederea dezvoltării afacerilor online cu ajutorul serviciilor de piață ale SHEIN, precum și investițiilor potențiale în cercetare și dezvoltare sau în instalații de producție pilot SHEIN în Europa sau în Regatul Unit.

Acestea vor include:

  • finanțare pentru a aduce mai mulți artiști și designeri din Regatul Unit și din Europa în programul de incubare a designerilor SHEIN X, inițiativa SHEIN care permite designerilor talentați și în devenire să își comercializeze creațiile prin parteneriate cu SHEIN în materie de producție, marketing și logistică.
  • Crearea unei inițiative dedicate pentru a ajuta întreprinderile britanice și europene să se integreze în platforma SHEIN Marketplace, permițându-le să acceseze baza globală de clienți a SHEIN.
Share this article
Prev Post

ONU avertizează că inteligența artificială și tehnologiile utilizate pentru a face față crizei climatice aduc noi „pericole”

Next Post

Peste 100 de mari companii cer guvernelor lumii politici mai stricte pentru stoparea pierderii biodiversității

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next