Companii responsabile față de mediu și oameni

Lidl triplează numărul de produse pe bază de plante oferite cumpărătorilor din Regatul Unit

Lidl GB este pe cale să tripleze numărul alternativelor de carne și lactate pe bază de plante pe care le oferă, după ce a înregistrat o creștere cu 12% a cererii pentru aceste produse în ultimul an.

Cumpărătorii vor putea alege dintr-o gamă extinsă de tofu și opțiuni de burger pe bază de plante, precum și primii cârnați, carne tocată și nuggets pe bază de plante sub marcă proprie Lidl GB.

De asemenea, vor fi lansate noi mâncăruri gata preparate, iaurturi și brânzeturi vegane.

Lidl GB și-a stabilit ambiția ca proteinele vegetale să reprezinte un sfert din vânzările sale totale de proteine până în 2030. Retalierul a declarat că acest lucru va fi important în atingerea obiectivului zero net pentru 2050, primul obiectiv de acest gen al unui supermarket din Regatul Unit.

Share this article
Prev Post

Au început înscrierile în Concursul Național Eco Provocarea Juniori și Liceeni ediția a XIV-a 

Next Post

Se lansează SustainabilityNewsLab.org și International Sustainability Star Award 2024: O nouă platformă pentru susținătorii sustenabilității

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next