Lidl România a donat și în acest an câte 1 leu pentru fiecare PET sau doză colectată de participanții la festivalul Electric Castle în cadrul campaniei „Tu reciclează, Lidl donează”, dedicată renovării castelului Bánffy din Bonțida.
Pentru a răsplăti și stimula implicarea a cât mai multor participanți în această inițiativă de colectare separată a deșeurilor și ajutor comunitar, Lidl a multiplicat de 13 ori suma, astfel încât 200.000 de lei vor fi direcționați în final către lucrări de racordare a castelului la energie electrică și modernizarea celei existente. Partenerul Lidl România în acțiunea de colectare a deșeurilor a fost GreenPoint Management.
Din 2019 și până acum, Lidl România a investit în total 540.000 de lei în renovarea castelului Bánffy, al cărui proiect de reabilitare este coordonat de Fundația Transylvania Trust.
Acțiunile Lidl România în reducerea cantității de deșeuri din plastic fac parte din strategia REset Plastic a Grupului Schwarz, din care retailerul face parte, care cuprinde mai mute direcții de acțiune: reducerea cantității de plastic din ambalaje și regândirea design-ului acestora, reciclare și eliminarea completă a acestui material, inovare și educare în domeniu.