Companii responsabile față de mediu și oameni

bonapp.eco, aplicația care oferă economii de 50%-80% la produsele alimentare, se extinde la Brașov

Peste 200.000 de utilizatori au descărcat aplicația mobilă bonapp.eco de la lansare în noiembrie 2021 · Compania a salvat până acum 250 de tone de alimente ce riscau să ajungă la gunoi · Numărul de parteneri afiliați ai bonapp.eco ajunge la 900 în București și 100 în Cluj-Napoca · Compania intenționează să se extindă în alte 10 orașe din România până în decembrie 2024

Din 10 aprilie, bonapp.eco, aplicația mobilă care combate risipa punând în legătură utilizatorii și comercianții care vând alimente aproape de data expirării, se extinde la Brașov.

Startup-ul românesc se lansează cu 30 de parteneri în Brașov, incluzând magazine alimentare, restaurante, brutării și cafenele, precum Domino’s Pizza, Glovo Express, Haplea, Hello Donuts, NoodlePack, Starbucks și Secom.

Prin aplicația mobilă bonapp.eco, care este disponibilă pe iOS și Android, utilizatorii pot cumpăra produse alimentare care se apropie de data expirării, la reduceri de 50% până la 80%.

„Cu o populație de peste 250.000 de locuitori, Brașovul a fost întotdeauna în topul nostru pentru expansiune. Pe lângă demografia favorabilă, orașul oferă o potrivire culturală promițătoare pentru bonapp.eco. Brașovul se bucură de un ecosistem înfloritor, cu tineri și oameni educați, care împărtășesc valorile noastre”, a declarat Diego Roy de Lachaise, CEO și co-fondator bonapp.eco.

Până în prezent, peste 200.000 de utilizatori au descărcat aplicația în București și Cluj-Napoca și au salvat 250 de tone de alimente de la aruncare.

„Risipa alimentară impactează negativ din punct de vedere financiar atât comercianții, cât și producătorii și consumatorii și reprezintă, de asemenea, o amenințare majoră pentru mediu. Într-o perioadă în care inflația lovește puternic, bonapp.eco poate veni în ajutorul consumatorilor. Prin extinderea aplicației la Brașov, ne urmărim neîncetat misiunea: să transformăm provocările de mediu, economice și sociale cauzate de risipa alimentară într-o oportunitate durabilă în beneficiul tuturor.” a precizat co-fondatorul și CCO bonapp.eco Luka Zivkovic

40% din producţia mondială de alimente este risipită, potrivit WWF. Numai risipa alimentară reprezintă 10% din totalitatea gazelor cu efect de seră la nivel mondial. Pe lângă exacerbarea schimbărilor climatice, risipa alimentară provoacă și pierderi semnificative retailerilor. Numai în România, 2,2 milioane de tone de alimente ajung în gropile de gunoi în fiecare an, potrivit Agenției Europene de Mediu.

Până în prezent, bonapp.eco a strâns 1,4 milioane EUR de la business angels și VCs. Fondatorii companiei plănuiesc o nouă rundă de strângere de fonduri în mai 2024. Noile fonduri vor continua să susțină extinderea companiei în zece orașe din România.

Bonapp.eco este un startup românesc care combate risipa alimentară. Aplicația companiei, disponibilă pe iOS și Android, conectează utilizatorii cu comercianții locali, inclusiv magazine alimentare, restaurante, magazine, benzinării, brutării, cafenele și hoteluri.

Prin intermediul aplicației, utilizatorii pot achiziționa produse care se apropie de data de expirare, la o reducere de 50% până la 80%.

Compania a fost lansată în noiembrie 2021, de către antreprenorii francezi Diego Roy de Lachaise, Luka Zivkovic și Grégoire Vigroux.

Mai multe informații, pe www.bonapp.eco.

Share this article
Prev Post

Companiile din România, printre cele mai motivate din UE să-și crească investițiile în sustenabilitate sub influența PNRR

Next Post

Incendiile de vegetaţie în Europa, în 2023, printre cele mai grave din acest secol (Raport)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next