Campania de mediu P&G „O Românie curată începe de acasă” în 2022

Lansată în 2018 cu scopul încurajării colectării selective a deșeurilor, campania P&G „O Românie curată începe de acasă” a continuat și s-a extins la nivel național prin parteneriatul succesiv cu două organizații de mediu, Let’s Do It, Romania! și Act for Tomorrow.

Campania P&G a fost gândită în ideea cultivării spritului civic și a respectului față de natură, prin activități de educație a tinerilor pe tema colectării selective și a reciclării și acțiuni concrete de ecologizare la nivel national.

În 2022, campania „O Românie curată începe de acasă” a fost marcată de două inițiative. Prima a fost lansată în primăvara acestui an, în parteneriat cu Act for Tomorrow – prin care 500 de voluntari din Pitești, Timișoara, Snagov, București, Constanța și Craiova au strâns într-o lună 3 tone de deșeuri în comunitățile lor.

A 2-a inițiativă a stat sub semnul unei campanii de cause-related marketing derulate de P&G împreună cu lanțul Carrefour și Let’s Do It, Romania!. Astfel, pentru fiecare produs cumpărat în perioada 18.08 – 05.10.2022 din magazinele Carrefour din România, P&G a „adus o contribuție pentru eforturile (…) Let’s do it, Romania!.”

Pe 15 octombrie, 120 voluntari din orașele București, Râmnicu Vâlcea și Iași, selectate prin vot de public pe platforma P&G, youtil.ro, au colectat în total peste 1.27 tone de deșeuri.

Ce urmează

Potrivit informațiilor de pe youtil, P&G și-a fixat ca obiective în ceea ce privește impactul de mediu pentru 2022-2030 colectarea a 30.000 kg de deșeuri din natură și reciclarea a 10.000 kg de plastic și refacerea pădurilor prin plantarea a 11.000 de arbori reprezentând aproximativ 2 ha de păduri noi.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Prev
INTERVIU Ionuț Ștefănescu, Director General Clarfon SA: Calitatea vieții înseamnă implicit un aer mai curat, o natură nepoluată și conservarea biodiversității, esențiale pentru un viitor mai bun pentru generațiile viitoare

INTERVIU Ionuț Ștefănescu, Director General Clarfon SA: Calitatea vieții înseamnă implicit un aer mai curat, o natură nepoluată și conservarea biodiversității, esențiale pentru un viitor mai bun pentru generațiile viitoare

Clarfon este prezentă pe piața din România din anul 2003 cu un portofoliu format

Next
Greta Thunberg: COP27, o oportunitate pentru “dezinformarea ecologică, minciună și înșelătorie”

Greta Thunberg: COP27, o oportunitate pentru “dezinformarea ecologică, minciună și înșelătorie”

Activista de mediu Greta Thunberg a criticat duminică summitul ONU privind clima