Companii responsabile față de mediu și oameni

Carrefour România a dat startul ultimei ediții a campaniei Plata cu PET

Plata cu PET, introdusă pentru prima dată de Carrefour România în 2019, ca parte a programului de economie circulară „Punem Preț pe Plastic”, revine pentru a 5-a și ultima ediție, de data aceasta în toate orașele în care Carrefour este prezent cu hipermarketuri. 

Inițiativa se derulează în paralel în câte două orașe, în 37 de hipermarketuri din țară în perioada 1 septembrie – 24 noiembrie (Alba Iulia – Sibiu:1-3 septembrie; Cluj – Brașov: 5-7 septembrie; Baia Mare – Sfântu Gheorghe: 9-11 septembrie; Satu Mare – Piatra Neamț: 13-15 septembrie; Oradea – Bârlad: 17-19 septembrie; Timișoara – Focșani: 21-23 septembrie; Drobeta-Turnu Severin – Galați: 26-28 septembrie; Târgu Jiu – Brăila, 1-3 octombrie; Craiova: 5-8 octombrie; Constanța: 6-8 octombrie; București: 17-19 octombrie; Râmnicu Vâlcea – București: 21-23 octombrie; Arad – Buzău: 25-27 octombrie; Zalău – Ploiești: 29-31 octombrie; Târgu Mureș – Târgoviște: 2-4 noiembrie; Suceava – Pitești: 6-8 noiembrie; Botoșani – București: 10-12 noiembrie; Iași – București: 14-16 noiembrie; Roman – București: 18-20 noiembrie; București: 22-24 noiembrie).

Caravana își propune să faciliteze trecerea consumatorilor la standardele europene de colectare selectivă prin promovarea unui obicei și comportament prietenos cu natura.

Campania va avea, pentru al doilea an consecutiv, echipamente inteligente de tip Reverse Vending Machines, care dispun de tehnologia necesară colectării separate pentru PET-uri, doze de aluminiu și ambalaje de sticlă. Clienții vor primi la schimb fructe și legume românești la prețul de 1 PET, doză de aluminiu sau ambalaj de sticlă per bucată. De asemenea, pentru fiecare recipient de apă rPET DORNA, realizat din plastic 100% reciclat și 100% reciclabil, clienții vor primi o cantitate dublă de fructe și legume proaspete.

Introdusă pentru prima dată de Carrefour România în 2019, campania Plata cu PET a condus la colectarea a peste 1 milion de ambalaje PET și a peste 300.000 de sticle și doze de aluminiu, prin implicarea a mai mult de 500.000 de clienți, care au primit în schimb peste 200 de tone de fructe și legume românești.

Campania se desfășoară în parteneriat cu Coca-Cola HBC România, GreenPoint Management, TOMRA, FEPRA și ECO Synergy.

Pentru mai multe detalii, participanții pot consulta regulamentul campaniei pe pagina www.carrefour.ro/corporate/servicii-utile/regulamente-tombole-promotii/2023 sau la birourile de Relații Clienți din magazinele Carrefour.

Share this article
Prev Post

AFI Cotroceni este primul centru comercial din România certificat în conformitate cu versiunea 4.1 a standardului LEED O+M

Next Post

Promenada Mall a susținut cel de al 6-lea sezon al Sustainable Living Podcast, dedicat practicilor durabile în business

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next