Companii responsabile față de mediu și oameni

Promenada Mall a susținut cel de al 6-lea sezon al Sustainable Living Podcast, dedicat practicilor durabile în business

Bunăstarea personală și durabilitatea, alegeri eco-responsabile în bucătărie, parteneriate pentru un oraș sustenabil, practici de sustenabilitate în industriile de beauty și cosmetică, dar și informarea și educarea pentru sănătatea femeilor sunt principalele teme abordate în cadrul sezonului al șaselea al Sustainable Living Podcast (SLP), în parteneriat cu Promenada Mall. Sezonul al șaselea al SLP s-a desfășurat în intervalul 5 iunie – 4 septembrie și a inclus șapte episoade.

Sustainable Living Podcast și-a propus să ofere ascultătorilor informații valoroase și sfaturi practice pentru un stil de viață mai durabil, abordând subiecte importante, de actualitate, precum sănătatea mentală, educația privind reciclarea și upcycling-ul și economia circulară. Discuțiile au avut ca obiectiv să inspire clienții și alte companii din industrie, pentru adoptarea unui comportament mai responsabil în ceea ce privește protejarea mediului și o mai bună gestiune a resurselor.

Printre invitații podcastului, s-au numărat reprezentanții unora dintre cele mai importante companii dintr-o gamă largă de domenii de la bancar, retail, HoReCa, beauty, wellness, precum și NEPI Rockcastle, cel mai mare dezvoltator de centre comerciale din Europa Centrală și de Est, care deține Promenada Mall.

„Sezonul al șaselea al Sustainable Living Podcast a fost un succes, în primul rând datorită sfaturilor utile și exemplelor de bune practici prezentate de către invitații noștri, de prezența cărora am beneficiat în baza colaborării excelente cu Promenada Mall. Un stil de viață sustenabil în comunitate nu înseamnă doar programe de reciclare sau găsirea soluțiilor la problemele de mediu, ci și campanii de educare a clienților în direcția achiziționării de produse sustenabile, smart shopping, alimentație sănătoasă, programe personalizate de fitness sau adoptarea unor măsuri de reducere a amprentei de carbon a clădirilor. La fel de necesare, după cum am aflat în cadrul discuțiilor din acest sezon, sunt și campaniile care promovează sănătatea și frumusețea, integrând aspecte fizice, mentale și emoționale”, a declarat Nicoleta Talpeș, realizatoarea Sustainable Living Podcast.

Sezonul al șaselea al SLP a beneficiat de prezența unor experți care s-au remarcat prin inițiativele și rezultatele obținute în direcția sustenabilității, la nivel profesional, dar și în viața de zi cu zi. Invitații celor șapte episoade au fost Magdalena Gibney, Group Head of Sustainability al NEPI Rockcastle, care a fost intervievată atât în primul cât și în ultimul episod al sezonului, precum și reprezentanții unora dintre companiile chiriașe din Promenada Mall: Horațiu Dumitrescu, Product Manager, World Class România; Alina Costache, Training Manager Balkans, Sephora; Dana Hogea, Marketing & Communication Director, Simona’s Cookshop; Alexandra Maier, Manager Sustenabilitate, ING România; Adriana Talapu, Education Manager Kiehl’s; Noemi Varga, PR & Events Specialist, dm drogerie markt.

Cel mai recent sezon al Sustainable Living Podcast poate fi urmărit integral, de abonați, pe YouTube, Spotify, Apple Podcasts, și Google Podcasts, cât și pe rețelele sociale Facebook, Instagram și LinkedIn.

Share this article
Prev Post

Carrefour România a dat startul ultimei ediții a campaniei Plata cu PET

Next Post

Cea mai caldă lună august înregistrată vreodată la nivel global

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next