Coca-Cola HBC, PENNY România și GreenPoint au lansat campania ECOBONUS care încurajează consumatorii să colecteze separat, răsplătindu-i cu vouchere de cumpărături

Sub sloganul “Colectezi tu, câștigăm toți!”, Coca-Cola HBC, PENNY România și GreenPoint Management lansează campania ECOBONUS care încurajează consumatorii să colecteze separat și să aducă PET-urile folosite la aparatele automate de colectare (RVM)  instalate în toate cele 18 magazine PENNY din București. Efortul lor va fi răsplătit prin ECOBONUSURI în valoare de 150 și 10 lei, iar contravaloarea tuturor ambalajelor Dorna colectate în magazine va fi redirecționată de cei 3 parteneri Fundației Comunitare București pentru implementarea unui proiect de mediu în București.  

“ Sustenabilitatea este parte integrantă a planurilor noastre, atât cele adresate partenerilor, furnizorilor, cât și cele care vizează consumatorii, cu accent pe ambalaje sustenabile. An de an, facem pași importanți către o abordare circulară, dar doar împreună putem să atingem acest țel. Astfel, ne bucurăm să dezvoltăm alături de PENNY România si GreenPoint Management campania “Colectezi tu, câștigăm toți ECOBONUS” care încurajează consumatorii să adopte un comportament responsabil. Cu fiecare PET colectat, reducem deșeurile de ambalaje și le transformăm în resurse care, prin reciclare, dau viață unor noi ambalaje, având o amprentă de carbon mult redusă, precum sunt ambalajele apei noastre minerale Dorna. Credem în puterea lui împreună și vă invităm să faceți parte din schimbare, alături de noi”, a declarat Alice Nichita, Corporate Affairs & Sustainability Director, Coca-Cola HBC România.  

Inițiativa a debutat în 2020, prin proiectul pilot ECOBON, iar în acest an își propune să determine și mai mulți oameni să deprindă comportamente responsabile care le pot aduce recompense: la minim 10 PET-uri colectate, aparatele automate eliberează un tichet cu un cod unic prin intermediul căruia participanții sunt înscriși automat în tombolele săptămânale la care pot câștiga unul dintre cele 216 vouchere de cumpărături la Penny în valoare de 150 de lei fiecare. Pentru că fiecare alegere de consum responsabil merită răsplătită, la colectarea a 20 de sticle Dorna din 100% PET reciclat, consumatorii câștigă pe loc un voucher în valoare de 10 lei. 

“Oamenii au nevoie să știe concret de ce e important să recicleze și să aibă acces la resurse care să le permită să adopte pe termen lung acest comportament responsabil. Noi suntem aici ca să le reamintim că fiecare acțiune pe care o facem azi are un impact major asupra modului în care va arăta viitorul nostru. De aceea am instalat aparate RVM care pot citi codurile EAN de pe rPET-urile Dorna în fiecare din cele 18 magazine din București și ne propunem să extindem această noutate la nivel național. Fiecare PET reciclat contează și înseamnă grijă față de noi, față de natură și față de comunitate. Asta e ceea ce ne-am dorit să ajungă la oameni prin campania ECOBONUS – fiecare dintre noi poate contribui activ la binele comun”, a declarat Claudia Ivan, Sustainability Manager, PENNY Romania.

În plus, Coca-Cola HBC, PENNY România și GreenPoint Management transformă ambalajele Dorna colectate în toate cele 18 magazine din București în ECOBONUS pentru o cauză de mediu a Fundației Comunitare București, anume OPEN, un proiect dezvoltat de Climatosfera și Universitatea Tehnică de Construcții București. Proiectul își propune să redea comunității o suprafață verde de 2.400 metri pătrați din campusul studențesc Tei, cu mai multe funcționalități: Zona Parcului Urban – deschis tuturor oamenilor din cartier pentru activități recreative și un mic spațiu de joacă, Zona Grădinii Urbane – spațiu educațional de agricultură urbană, unde oamenii învață cum să îngrijească culturi adecvate mediului urban, cum să reducă amprenta de carbon și cum să facă parte din economia circulară.  

Campania debutează pe 1 februarie și se desfășoară pe parcursul a 3 luni până pe data de 25 aprilie în toate magazinele Penny din București. Lista cu magazinele participante precum și condițiile de participare pot fi consultate în regulamentul campaniei disponibil aici.
 

Total
3
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Prev
Competiția globală Holcim Awards de design sustenabil oferă premii în valoare de 1.000.000 de dolari

Competiția globală Holcim Awards de design sustenabil oferă premii în valoare de 1.000.000 de dolari

Una dintre cele mai importante competiții globale de design sustenabil, Holcim

Next
Pădurea Copiilor a lansat Inițiativa pentru împădurire Stejărei – un proiect unic de strângere de fonduri

Pădurea Copiilor a lansat Inițiativa pentru împădurire Stejărei – un proiect unic de strângere de fonduri

Asociația Pădurea Copiilor a lansat Inițiativa pentru împădurire Stejărei, un

You May Also Like