Companii responsabile față de mediu și oameni

PETcolectezi și câștigi: 2 tone de PET-uri colectate de 1500 de consumatori

Peste 1.500 de consumatori s-au alăturat campaniei naționale “PETcolectezi și câștigi” și au colectat aproximativ 2 tone de PET-uri. Campania a fost derulată de Coca-Cola HBC România, parte a Sistemului Coca-Cola în România, în parteneriat cu Auchan România și GreenPoint Management, și implementată de organizația Viitor Plus.

În doar patru luni, românii au colectat un total de 86.325 de ambalaje de plastic de tip PET în spațiile de colectare special amenajate în hipermarketurile și supermarketurile Auchan din întreaga țară. Participanții au fost recompensați cu 15 premii lunare în valoare de 100 de lei, iar la finalul campaniei primii trei participanți care au colectat cele mai multe PET-uri au primit câte un coș cu produse marca Auchan.

“Rezultatele obținute în cadrul acestei campanii ne confirmă încă o dată că fiecare gest produce o schimbare și doar împreună putem construi un viitor mai bun și o lume mai curată pentru generațiile care vin #DupăNoi. Ne bucură foarte mult implicarea oamenilor și suntem recunoscători că alături de consumatori și de partenerii noștri, Auchan, GreenPoint Management și Viitor Plus, am făcut încă un pas în călătoria noastră spre O Lume Fără Deșeuri. Și #NuNeOprimaici.”, a declarat Alice Nichita, Corporate Affairs & Sustainability Director, Coca-Cola HBC România.

“Suntem încântați de rezultatele pe care această campanie, parte a Programului nostru de Sustenabilitate Personală #nuepretarziu, le-a produs prin intermediul consumatorilor noștri și de faptul că aceștia au înțeles importanța reciclării. La Auchan, integrăm sustenabilitatea în toate acțiunile noastre și ne dorim ca prin fiecare demers să creștem și mai mult gradul de conștientizare asupra importanței creării unui sistem de economie circular. Reducerea utilizării excesive a plasticului și procesul de colectare separată trebuie să devină o normalitate și în țara noastră. De asemenea, le mulțumim partenerilor noștri Coca-Cola HBC România, GreenPoint Management și Viitor Plus pentru colaborarea extraordinară”, a declarat Corina Dospinoiu, Responsabil CSR în cadrul Auchan Retail România.

“Campania PETcolectezi și câștigi reprezintă o acțiune de impact, care îi motivează pe consumatorii români să colecteze și să recicleze recipientele din PET. Este un proiect de succes, care ne consolidează poziția de vârf de lance în domeniul gestionării deșeurilor de ambalaje. Campaniile integrate, implementate alături de partenerii noștri, au menirea de a încuraja colectarea separată a deșeurilor la sursă, ceea ce este esențial” a declarat Irina Ionescu, Director General în cadrul GreenPoint Management.

Compania Coca-Cola HBC s-a angajat, la nivel global, ca, până în 2030, să recupereze și să trimită spre reciclare o cantitate de ambalaje echivalentă cu cea pe care o pune pe piață. Pentru a îndeplini acest angajament, prin proiectele construite în cadrul pilonului strategic După Noi Strângem Tot Noi, compania investește în programe de informare și educare cu privire la importanța colectării separate, precum și în proiecte de creștere a capacității de colectare prin infrastructură nouă.

În egală măsură, de la începutul anului 2020, întregul portofoliu de apă minerală naturală Dorna este îmbuteliat în PET deja reciclat (rPET). Acest lucru reduce cantitatea de plastic nou pe care Coca-Cola HBC România o pune pe piață cu 5000 de tone de plastic anual.

Problema poluării cu plastic și efectele negative ale acesteia sunt motive pentru care Auchan și-a asumat angajamentul ferm de a se implica în reducerea contribuției sale în acest sens. Astfel, în martie 2020 a aderat la Pactul European pentru Plastic, plasând reducerea materialelor plastice pe primul loc în cadrul proiectelor de CSR. În perioada ce urmează, își propune ca 100% dintre ambalajele produselor marcă proprie să fie reutilizabile, reciclabile sau compostabile, dar și să reducă emisiile de gaze cu efect de seră și să crească consumul de energie regenerabilă.

Site-ul campaniei

Share this article
Prev Post

ECOTIC și Primăria Craiova organizează de Ziua Mediului o campanie de colectare a DEEE și ateliere de eco educație

Next Post

Studiu FDSC – Kaufland: educația și protecția mediului, în topul cauzelor pentru care românii ar vrea să se implice mai mult

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next