Danone România, PENNY și TetraPak desfășoară a doua ediție a campaniei „3 ambalaje ai reciclat și pe loc ești premiat”

Danone România, PENNY și TetraPak desfășoară cea de a doua ediție a campaniei „3 ambalaje ai reciclat și pe loc ești premiat”, în cadrul căreia consumatorii pot colecta orice ambalaj care conține marca TetraPak, în 30 de unități PENNY din București și Ilfov. Campania reprezintă un nou demers de sustenabilitate, prin care Danone România, PENNY și TetraPak își propun să crească gradul de conștientizare cu privire la nevoia de a avea un comportament responsabil față de mediul înconjurător.

Până la finalul acestui an, consumatorii pot aduce ambalaje ale produselor care conțin marca TetraPak, în cadrul punctelor de colectare special amenajate la intrarea în magazinele PENNY participante. Campania are și un mecanism promoțional, astfel că, pentru fiecare 3 ambalaje returnate, clienții vor primi un voucher în baza căruia vor beneficia de un produs Activia de băut natur 320g, la cumpărături în magazinele PENNY. Regulamentul campaniei este disponibil aici.

Datorită materialelor din care sunt realizate, ambalajele marca TetraPak pot fi reciclate, în urma acestui proces fiind recuperate fibrele materiilor prime din care ambalajul este realizat, care apoi se reintroduc în circuitul economic, în vederea fabricării de noi produse. Ambalajele produselor returnate de clienți trebuie golite de conținut, clătite și presate, în prealabil, urmând a fi preluate din magazinele PENNY de către societatea Vrancart, pentru reciclare.

Share this article
Shareable URL
Prev Post

ING Bank comunică rezultatele în domeniul sustenabilității și soluțiile care susțin tranziția clienților către economia verde, pentru 2022

Next Post

Decoplast: Produsele sustenabile, care optimizează consumul de energie, reprezintă peste 30% din vânzările companiei

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next