Decoplast: Produsele sustenabile, care optimizează consumul de energie, reprezintă peste 30% din vânzările companiei

Articolele sustenabile, prietenoase cu mediul, cu un impact dovedit la nivel de creștere a eficienței energetice primează în alegerile românilor pentru casă anul acesta, inclusiv când vine vorba de tâmplăria din PVC. Potrivit reprezentanților Decoplast, gamele superioare din portofoliul companiei, care optimizează consumul de energie si utilizează la maxim lumina naturală, generează peste 30% din vânzările producătorului, iar cererea pe categorie va crește cu până 10% anul acesta.

”Este o direcție globală, la care România se aliniază din aceleași motive de bază: energia electrică este tot mai scumpă, iar resursele naturale din ce în ce mai puține și mai costisitoare. Să nu uităm, în plus, că trebuie să ne aliniem și noi la normele Near Zero Energy Building (nZEB) pentru toate tipurile de clădiri. Asta înseamnă că energia regenerabilă trebuie să acopere cel puțin 30% din consum într-o clădire cu standard nZEB. Automat, este nevoie de izolație termică foarte bună, cu punți termice cât mai reduse, un strat continuu de termoizolare, ferestre și uși  performante și un sistem de ventilare care să asigure calitatea aerului din interior”, explică Mirela Ivașcu, Managing Partner Decoplast.

Astfel, ferestrele mari, panoramice și pereții din sticlă rămân o tendință de top a anului 2023 în amenajare, fiind printre cele mai eficiente soluții de valorificare a luminii naturale și a soarelui.

”Anul acesta se va pune și mai mult accentul pe valorificarea resurselor naturale, simplitate si maximizarea funcționalității. În acest context, deja am observat o creștere importantă pe gamele noastre premium DecoSensio și DecoSpatio, sisteme care oferă suprafețe generoase de sticlă, pentru a beneficia de cât mai multă lumină și transparență. Mai mult, profilele de ramă umplute cu spumă garantează cele mai bune valori de izolare termică la nivelul locuinței și garniturile circulare de etanșare, sudate la colțuri, asigură etanșeitate maximă contra curenților de aer și averse”, adaugă Mirela Ivașcu.

O altă tendință care se reflectă anul acesta atât în alegerile designerilor, arhitecților, dar și a clienților domestici, sunt produsele sustenabile, fie că sunt reciclate, artizanale sau au componente zero waste, iar tâmplăria PVC nu face excepție. Astfel, toate profilele produse de Decoplast au în compoziție minim 30% PVC reciclat.

Tot în 2023 se observă o afinitate crescută pentru smart living, care se reflectă inclusiv în accesorii și device-uri aplicabile sistemelor de tâmplărie, cum ar fi  clanțe și yale inteligente, sau lacăte cu Wi-Fi și amprentă digitală.

Share this article
Shareable URL
Prev Post

Danone România, PENNY și TetraPak desfășoară a doua ediție a campaniei „3 ambalaje ai reciclat și pe loc ești premiat”

Next Post

Ecotic derulează o campanie de colectare a DEEE  în județul Ilfov

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next