Companii responsabile față de mediu și oameni

Deloitte și Junk Kouture colaborează pentru a sprijini dezvoltarea tinerilor în domeniul modei sustenabile

Deloitte și Junk Kouture, cea mai mare competiție globală de modă sustenabilă pentru tinerii cu vârste între 13 și 18 ani, vor colabora pentru a sprijini și încuraja tinerii talentați și pasionați din întreaga lume să se alăture luptei împotriva schimbărilor climatice. Junk Kouture oferă tinerilor acces la un program academic gratuit pe tot parcursul anului, axat pe modă, sustenabilitate și abordarea schimbărilor climatice. Elevii sunt provocați să proiecteze și să creeze haute couture din deșeuri și materiale reciclate, care pot fi modelate și prezentate pe scenele lumii, a anunțat compania într-un comunicat.

Ca parte a colaborării, Deloitte va sprijini dezvoltarea curriculumului pentru școlile Junk Kouture, inclusiv organizarea unui Masterclass axat pe sustenabilitate, pentru a oferi celor 100.000 de elevi ocazia de a învăța și deprinde cele mai bune practici de la experții și liderii din industrie.

„Atenuarea impactului crizei climatice este o sarcină uriașă, care necesită o acțiune colectivă”, spune Jennifer Steinmann, liderul Deloitte Global Sustainability & Climate Practice. „Colaborarea cu Junk Kouture va avea o contribuție majoră în dezvoltarea creativității geenerațiilor viitoare și a adoptării unui stil de viață sustenabil”

Share this article
Prev Post

Clear Channel transformă stațiile de autobuz în grădini miniaturale pentru polenizatorii sălbatici

Next Post

Blueview – Prima pereche de pantofi 100% biodegradabili

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next